1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2020 11:08
până la 30.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 10:00
până la 10.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 948 115,35 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2020, 11:08 - 30 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 10:00 - 10 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea a elevilor pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bănulescu-Bodoni 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Margin
Telefonul de contact
079472280
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2020, 11:00
Data ultimilor modificări
22 nov 2020, 19:53
Valoarea estimată (fără TVA)
948 115,35 MDL
Achizitii.md ID
21031008
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bănulescu-Bodoni 33
Durata contractului
1 ian 2021 11:03 - 30 dec 2021 11:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificatia f.4.1, f.4.2.docx
Documentele la ofertă
Specificatia F.4.1 F4.2
19.11.20 11:08
documentatia standart m eliade.doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard
19.11.20 11:08
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
19.11.20 11:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 948 115,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentele obligatorii au fost prezentate conform cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări