Achiziţie publică
21030975
Lotul 1 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) pentru anul 2021 (începînd cu 01.01.2021 pînă la 31.12.2021, la solicitarea Benificiarului)
1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2020 15:13
până la 27.11.2020 16:00
până la 27.11.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2020 16:00
până la 09.12.2020 10:00
până la 09.12.2020 10:00
3
Licitaţie
10.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
2 080 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 nov 2020, 15:13 - 27 nov 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 nov 2020, 16:00 - 9 dec 2020, 10:00
Începutul licitației:
10 dec 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8272 om/oră anual, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8272 om/oră anual, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 nov 2020, 15:13
Valoarea estimată (fără TVA)
2 080 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
20 800 MDL
Achizitii.md ID
21030975
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragerea
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) al CNAS pentru anul 2021
CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 8272.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii Suport HD CNAS 2021.semnat
Documentele la ofertă
Documentație Standard
18.11.20 15:13
Anunt Invitație Suport HD CNAS modificat 25.08.20.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț Invitație
18.11.20 15:13
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
2 080 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform deciziei Grupului de lucru
11.01.21 08:23
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuirenr32lpsuporthdcnas2021semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 77addd01-1780-4aa3-931d-92775fdda76f
Anunț de atribuire
11.01.21 08:23
Documentele depuse cu oferta
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
ID: 14e767b5-3519-4611-af9f-9c07d4dc23ba
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:54
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: 387318e4-9ba4-417e-80f2-3cedd5b3a9be
Documente de depunere
Data încărcării:
8.12.20 16:58
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:46
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
certificate specialisti.signed.pdf
certificate specialisti.signed.pdf
ID: 4f2d718b-e569-4f94-9c66-25c2489c995c
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:48
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
cv specialistilor calificati.signed.pdf
cv specialistilor calificati.signed.pdf
ID: 6c0442af-dbd6-40bc-a56b-cb0537529212
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:48
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
extras_dsi_07.10.2020_stampilat.signed.pdf
extras_dsi_07.10.2020_stampilat.signed.pdf
ID: 75f569a9-d32e-4473-90e4-98f0f2bec432
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:55
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
certificat de lipsa restantilor.signed.pdf
certificat de lipsa restantilor.signed.pdf
ID: 7bcd0531-cbcc-4e0c-a008-2327ed23dc43
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:47
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
declaratia experienta similara, certificat confirmarii capacitatii.signed.pdf
declaratia experienta similara, certificat confirmarii capacitatii.signed.pdf
ID: 8fa0eee4-abf0-476e-ac1b-a44feb5fbd21
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:48
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
oferta f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
oferta f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
ID: a0a983f3-a70e-45c2-b320-7c906bc6fa6a
Propunere financiară
Data încărcării:
8.12.20 16:46
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:55
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:55
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
certificate de parteneriat.signed.pdf
certificate de parteneriat.signed.pdf
ID: b6939c6c-65dc-4cb3-89c8-ed17a3581070
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:54
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
8.12.20 16:47
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:47
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
formular informativ f3.3.signed.pdf
formular informativ f3.3.signed.pdf
ID: f0ff7a76-e069-4dc6-9f43-bb500875787a
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:47
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: f16f060a-f056-4589-9393-c8ab8c8c0b29
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
8.12.20 16:55
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: f406485b-1614-468c-9452-a5605c17b769
Documente de calificare
Data încărcării:
8.12.20 16:49
Data deschiderii:
9.12.20 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK