1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2020 10:36
până la 07.12.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 11:00
până la 12.12.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 041 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2020, 10:36 - 7 dec 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 11:00 - 12 dec 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2020, 10:36
Data ultimilor modificări
2 dec 2020, 14:38
Achizitii.md ID
21030819
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
17.11.20 10:36
duae.doc
Documentele la ofertă
17.11.20 10:36
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
17.11.20 10:36
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
17.11.20 10:36
Data:
2 dec 2020, 14:38
Subiectul întrebării:
Clarificare cu privire la modificarea informației
Întrebare:
Solicităm modificarea informației la compartimentul Pază tehnică, inclusiv deservirea Sistemului antiincendiar și antiefracție, precum și a Standartelor de referință, din Anunțul de participare privind achiziționarea Servicii pază și deservire tehnică a Sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01 .2021 - 31.12.2021 enunțat prin procedura de achiziție Licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1605601735310. În Specificația tehnică descrisă și standardele de referință din tabela Anunțului de participare nu este o claritate privitor la delimitarea obiectivelor și utilajului tehnic instalat la fiecare etaj, birou, incăpere, etc., iar numerotarea unică a obiectivelor și utilajului complică pregătirea ofertelor pe loturi. Prin urmare, solicităm să fie expuse separat numerotarea incăperilor cu indicarea utilajelor instalate pentru fiecare obiectiv in parte, inclusiv și pentru fiecare etaj. Subsecvent, solicităm informații referitor la apartenența utilajului tehnic existent la obiective și anume: utilajul care se află la balanța contabilă a ofertantului și utilajul agentului economic care a prestat anterior servicii de pază tehnică, în scopul prezentării calitative a ofertei de participare.
Răspuns (2 dec 2020, 14:53):
Procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD- 1605601735310 privind achiziționarea serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021, se desfășoară conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și cadrului secundar de reglementare a achizițiilor publice. Astfel, în scopul achiziționării ”Serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021”, a fost elaborată de către grupul de lucru documentația de atribuire, care include documentația standard, anunțul de participare și caietul de sarcini, conform cadrului normativ în domeniul achizițiilor publice. Cerințele privind exigentele tehnice și calitatea serviciilor impuse de autoritatea contractantă în documentația de atribuire au fost stabilite reieșind din prevederile art. 37 din Legea nr.131/2015 și din specificul activității Ministerului. Totodată, menționăm că totalitatea utilajelor și echipamentelor pentru paza tehnică este menționată în specificațiile tehnice și se află la balanța ministerului. Conform celor expuse, grupul de lucru pentru achiziții consideră inoportun modificarea informațiilor ce se conțin în documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.