1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2020 15:55
până la 16.11.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 15:00
până la 18.11.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 145 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2020, 15:55 - 16 nov 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 15:00 - 18 nov 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii sunt următoarele:
1.Servicii de demontare Tub Angiograf INNOVA 2100;
2.Servicii de demontare Tub Angiograf IGS520;
3.Servicii de instalare, calibrare de Tub la Angiograf IGS520;
4.Servicii de demontare a Angiografului INOVA 2100.
5. Instrumente speciale pentru demontare și montare tub, calibrare, dozimetrie.
Obligator:
1. F 4.1 și 4.2
2. Informatii despre ofertant
3. Manopera va fi efectuată de către inginerii acreditați General Electric.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Cojocaru
Telefonul de contact
+37322256080
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2020, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
145 000 MDL
Achizitii.md ID
21030785
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. testimitanu 29/1
Durata contractului
29 nov 2020 02:00 - 4 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de demontare angiograf Innova 2100 și montare tub angiografic IGS 520 CPV: 51500000-7 - Servicii de instalare de echipamente şi utilaje
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intermed Service

Preţul ofertei: 147 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări