1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2020 16:20
până la 23.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2020 10:00
până la 08.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 650 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2020, 16:20 - 23 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2020, 10:00 - 8 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Seminte
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2020, 15:12
Data ultimilor modificări
13 nov 2020, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
650 MDL
Achizitii.md ID
21030781
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 ian 2021 15:48 - 30 mart 2021 16:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Seminte CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anul 2021. caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anul 2021.
Documentele la ofertă
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anul 2021.
13.11.20 16:20
documentatia standart licitat produse alimentare trim. i anul 2021 documentatia standart licitat produse alimentare trim. i anul 2021
Documentele la ofertă
documentatia standart licitat produse alimentare trim. i anul 2021
13.11.20 16:20
duae produse alimentare pentru trimestrul i anul 2021. duae produse alimentare pentru trimestrul i anul 2021.
Documentele la ofertă
duae produse alimentare pentru trimestrul i anul 2021.
13.11.20 16:20
Documentele lotului
duae produse alimentare pentru trimestrul i anul 2021.
duae produse alimentare pentru trimestrul i anul 2021.
13.11.20 16:20
documentatia standart licitat produse alimentare trim. i anul 2021.
documentatia standart licitat produse alimentare trim. i anul 2021.
13.11.20 16:20
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anul 2021.
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anul 2021.
13.11.20 16:20
anunt de participare la procedura procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anului 2021.
anunt de participare la procedura procurarea produselor alimentare pentru trimestru i anului 2021.
13.11.20 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 620 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Notă: Informațiile respective urmează a fi indicate pentru fiecare atribuire în parte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 776,68 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări