1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2020 11:59
până la 21.11.2020 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2020 12:30
până la 10.12.2020 12:30
3
Licitaţie
de la 11.12.2020 08:00
până la 11.12.2020 14:51
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 606 412,60 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2020, 11:59 - 21 nov 2020, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2020, 12:30 - 10 dec 2020, 12:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Hristo Botev 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ivanov Olesea
Telefonul de contact
022-77-77-07
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2020, 11:59
Data ultimilor modificări
12 nov 2020, 11:48
Achizitii.md ID
21030585
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lamii
Buget: 20630.0 MDL
Activ
Lotul nr. 17 - Linte
Buget: 4000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - Oua
Buget: 23310.0 MDL
Activ
Lotul nr. 27 - Mere
Buget: 25135.0 MDL
Activ
Lotul nr. 47 - Legume
Buget: 95840.0 MDL
Activ
Lotul nr. 52 - Banane
Buget: 51540.0 MDL
Activ
Lotul nr. 61 - Hurma
Buget: 12500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 67 - Brocoli
Buget: 32384.0 MDL
Activ
Lotul nr. 68 - Chifle
Buget: 31698.0 MDL
Activ
Lotul nr. 70 - Piine
Buget: 140160.0 MDL
Activ
Lotul nr. 78 - Cacao
Buget: 3489.6 MDL
Activ
Lotul nr. 82 - Unt
Buget: 215930.0 MDL
Activ
Data:
11 nov 2020, 12:39
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Termenul de livrare în documentația standard este indicat 5 luni, perioada 01.01.2021-31.07.2021?? După perioada indicata reiese 7 luni?
Răspuns (11 nov 2020, 15:40):
buna ziua, contractul este valabil pina la 31.07.2021 dar livrarea se face pina in mai - iunie cind copii pleaca in vacanta.
Data:
12 nov 2020, 11:14
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
Echipa achizitii.md Vă informează că, din 26 noiembrie 2020, va fi introdusă o taxă pentru utilizarea platformei noastre (servicii de publicitate și informații conform contractului) la depunerea ofertelor comerciale în valoare de 25 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare lot pentru toate tipurile de achiziții (Achiziție de valoare mică, Cererea ofertelor de preț, Licitație deschisă).Reisind din situatia creata venim cu propunerea sa formati loturii din mai multe produse, Nici intr-un caz nu limiteaza concurenta si accesul mai multor ofertanti.
Răspuns (13 nov 2020, 14:08):
Buna ziua, spuneti-mi va rog cine achita aceasta taxa, autoritatea contractanta sau ofertantii?
Data:
13 nov 2020, 14:15
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
OE achipa pentru depunerea ofertei pentru fiecare lot.
Răspuns (13 nov 2020, 14:43):
Multumesc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.