Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 358 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2020, 20:44 - 22 nov 2020, 14:44
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2020, 14:44 - 25 nov 2020, 14:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Calculatoare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8001, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, Mihai Eminescu 187
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Rusu
Telefonul de contact
069529272
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2020, 20:44
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 14:44
Achizitii.md ID
21030578
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Calculatoare
Buget: 592000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Notebook
Buget: 766000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
11 nov 2020, 12:58
Subiectul întrebării:
Cuantumul Garantiei pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua. Conform art.68, alin.6 al Legii nr.131 privind achizitiile publice, Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. In cadrul prezentei licitatii Dvs. solicitati 5.0%, ceea ce contravine legii in vigoare. In acest context , solicitam sa corectati aceasta cerinta si sa faceti modificarile de rigoare in Anuntul de particire si in Documentatia standard
Răspuns (15 nov 2020, 16:25):
Buna ziua, anuntul de participare si documentatia standard a fost modificata. O zi buna
Data:
18 nov 2020, 10:36
Subiectul întrebării:
termen de livrare 20 zile
Întrebare:
Avind in vedere cantitatea de produse solicitate si imposibilitatea de livrare in conditii de pandemie in asa termeni restrinsi , solicitam sa extindeti termenul de livrare pina la 45-60 zile, care este un termen firesc pentru asa un proiect si pentru a oferi posibilitatea mai multor agenti economici sa participe la acest concurs si respectiv d-voastra ca si autotitate contractanta sa primi un pret mult mai bun pentru produsele solicitate. Altfel se creeaza o impresie ca tindeti sa favorizaii un anumit operator economic care are in stoc echipamentul solicitat. Deci, aparent ingraditi accesul a altor agenti economici care va pot oferi bunuri in conditii de competitie transparenta. Multumim anticipat!
Răspuns (18 nov 2020, 17:42):
Mulțumim de clarificare. Reeșind din faptul că contractul este valabil până la 31.12.2020, cu părere de rău, nu putem modifica termenul de livrare.
Data:
20 nov 2020, 13:28
Subiectul întrebării:
bloc de alimentare 80 plus platinum
Întrebare:
Spuneti va rog din ce cauza se solicita bloc de alimentare din seria platinum, care de obicei se utilizeaza mai mult pentru servere, pentru calculatoare cu parametri standard pentru oficiu ? Si daca se accepta si bloc de alimentare 80 plus , solicitam sa scoateti sintagma platinum din caietul de sarcini.
Răspuns (20 nov 2020, 14:40):
Buna ziua ,multumim de clarificare am modificat caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.