Achiziţie publică
21030571
Servicii alimentare penrtru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordinate DETS sec. Ciocana perioada 09.01.2021-24.12.2021
1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2020 16:42
până la 20.11.2020 15:00
până la 20.11.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2020 15:00
până la 15.12.2020 16:00
până la 15.12.2020 16:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
8 782 514,10 MDL
Perioada clarificărilor:
10 nov 2020, 16:42 - 20 nov 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2020, 15:00 - 15 dec 2020, 16:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82
Total: 465 copii x 170 zile = 1 221 554,25 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
Total: 1005 copii x 170 zile = 2 817 095,40 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
Total: 278 copii x 170 zile = 752 956,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama” Total: 212 copii x 170 zile = 527 689,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
Total: 260 copii x 171 zile = 767 581,50 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
Total: 85 copii x 171 zile = 198 402,75 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
Total: 230 copii x 170 zile = 654 633,00 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
Total: 144 copii x 170 zile = 390 044,55 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești” Total: Șc.74 copii x 170 zile = 171 252,90 lei
Gradiniță:
65copii x 171 zile = 325 113,75 lei TOTAL:496 366,65 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
Total: 64 copii x 170 zile = 176 377,95 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
Total: 273 copii x 170 zile = 779 812,95 lei
Total: 465 copii x 170 zile = 1 221 554,25 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
Total: 1005 copii x 170 zile = 2 817 095,40 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
Total: 278 copii x 170 zile = 752 956,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama” Total: 212 copii x 170 zile = 527 689,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
Total: 260 copii x 171 zile = 767 581,50 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
Total: 85 copii x 171 zile = 198 402,75 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
Total: 230 copii x 170 zile = 654 633,00 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
Total: 144 copii x 170 zile = 390 044,55 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești” Total: Șc.74 copii x 170 zile = 171 252,90 lei
Gradiniță:
65copii x 171 zile = 325 113,75 lei TOTAL:496 366,65 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
Total: 64 copii x 170 zile = 176 377,95 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
Total: 273 copii x 170 zile = 779 812,95 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2020, 16:27
Data ultimilor modificări
11 nov 2020, 9:36
Valoarea estimată (fără TVA)
8 782 514,10 MDL
Achizitii.md ID
21030571
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
9 ian 2021 16:32 - 30 dec 2021 16:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf
anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf
tenderNotice
ATENȚIE
pct.35 AC solicită în termen de 3 zile ca să prezentați pe suport de hârtie documentele menționate
10.11.20 16:42
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IMAP Adolescenta
Preţul ofertei:
8 782 514,10 MDL
Statut:
Învingător
ISAP Cantina Adolescenta- - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 100 puncte.
23.12.20 15:14
Motivul: ISAP Cantina Adolescenta- - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 100 puncte.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
23.12.20 15:14
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 0a591b48-394b-4e51-b91d-53c79154fe1a
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:26
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:26
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 9da8e8b1-355e-49b0-b9fb-c6a87b258d26
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: f1a315a5-107e-4773-ba24-bbea0426766d
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.20 15:12
Data deschiderii:
15.12.20 16:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK