1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2020 12:11
până la 16.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 10:00
până la 19.11.2020 10:00
3
Licitaţie
20.11.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 458 333 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2020, 12:11 - 16 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 10:00 - 19 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 20 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea produselor alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză 2021 (repetat2)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2020, 12:07
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
458 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21030514
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
1 ian 2021 12:11 - 30 dec 2021 12:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea produselor alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză 2021 (repetat2) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fisa date.docx
Documentele la ofertă
FISA DATE
10.11.20 12:11
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
10.11.20 12:11
documentatia_standard_bunuri-1.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunuri-
10.11.20 12:11
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
10.11.20 12:11
Documentele lotului
anunt_de_participare.docx
anunt_de_participare
10.11.20 12:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Exclusiv

Preţul ofertei: 458 333 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Drept rezultat al examinării si evaluării ofertelor in baza deciziei grupului de lucru, datorita faptului ca procedura este repetata, sa desemnat câştigător operatorul economic Exclusiv SRL cu preţul ofertei de 530000,00 lei MD inclusiv TVA şi corespunderea tuturor cerinţelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări