1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2020 09:42
până la 16.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 09:00
până la 19.11.2020 09:00
3
Licitaţie
de la 20.11.2020 14:00
până la 20.11.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 372 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2020, 9:42 - 16 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 9:00 - 19 nov 2020, 9:00
Începutul licitației: 20 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cantitatea – 6200 pachete
Caracteristici - format A4 clasa A , culoarea albă;
Format (cm): (210x297mm); Densitate: 80-82g/m2, min. 500 foi în pachet.
Multifuncțională Office hârtie (copiere, fax), pentru toate tipurile de imprimante ( laser printer, cu jet de cerneală);
Grad de albeață – 160%- 174%;
Luminozitatea 110% -117%
Fără defecte, ambalat rezistent la transportare și depozitare.
Livrare în termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului. La sediu direcției.
La solicitare AC după deschiderea procedurii sa fie prezentate mostrele în termen de 1 zi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2020, 9:31
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
372 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 720 MDL
Achizitii.md ID
21030483
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
23 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
HÂRTIE XEROX A4 anul 2020 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 6200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
10.11.20 09:42
anunț de participare.doc 2020 inițial.doc
Documentele la ofertă
10.11.20 09:42
doc standart bunuri .docx
Documentele la ofertă
10.11.20 09:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 258 230 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 288 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări