1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2020 15:21
până la 16.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 10:00
până la 20.11.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 23.11.2020 14:00
până la 23.11.2020 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 720 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2020, 15:21 - 16 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 10:00 - 20 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 23 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii pază p/u anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristin Bujor
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2020, 12:05
Data ultimilor modificări
9 nov 2020, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
720 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
21 600 MDL
Achizitii.md ID
21030430
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 12:13 - 30 dec 2021 12:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza tehnică: 1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00; 2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 10. Cabinetul nr.12(juristului) et.2 Administrație de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 11. Buton de alarmă: secția internare 24ore 12. Buton de alarmă: secția 12 24ore CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Paza fizică: 1. Postul I - a câte 2 gardieni, grupă mobilă, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore. 2. Postul II - a câte 2 gardieni, grupe mobile, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore. 3. Post III – 2 gardieni, grupe mubile, de luni pînă vineri de la 7:00 pînă la ora 19:00, zilele de odihnă și sărbători libere. 4. Postul IV - 1 gardieni(staționar), cu regim de lucru de luni până vineri de la ora 7:00 până la ora 16:30, zilele de odihnă și sărbători libere. CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
caiet_de_sarcini.docx
Specificaţie tehnică
9.11.20 15:21
duae.doc
Documentele la ofertă
9.11.20 15:21
contract_model.doc
Model de сontract
9.11.20 15:21
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
9.11.20 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alfin-Protect

Preţul ofertei: 700 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARSENAL

Preţul ofertei: 790 020 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

„Bercut-Grup”

Preţul ofertei: 936 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări