Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 713 532,90 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2020, 14:18 - 16 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 10:00 - 27 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2020, 14:15
Data ultimilor modificări
27 nov 2020, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
713 532,90 MDL
Achizitii.md ID
21030369
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
7 dec 2020 14:17 - 31 dec 2020 14:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii SW Subscription & Support Renewal produse IBM ” IBM Security QRadar SIEM” CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
6.11.20 14:18
duae 2020.docx
Documentele la ofertă
6.11.20 14:18
duae 2020.signed.pdf duae 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
6.11.20 14:18
coordonare age.signed.pdf coordonare age.signed.pdf
Documentele la ofertă
6.11.20 14:18
documentatia standard licitatie servicii modificata.docx
Documentele la ofertă
13.11.20 16:46
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii SW Subscription & Support Renewal produse IBM ” IBM Security QRadar SIEM”
Data:
13 nov 2020, 16:19
Subiectul întrebării:
Clarificarea termenilor indicati
Întrebare:
Stimata AC, va rugam sa clarificati urmatoarele neclaritati. Confrom Anexa la Anunțul de participare, termenul de prestare este indicat - Serviciile vor fi prestate pe parcursul a 12 luni consecutive din data semnării contractului, insă in același timp in modelul de Contract indicat in documentatia de atribuire, la punctul 2. Termeni şi condiţii de prestare este stipulat la 2.1. Prestarea Serviciilor se efectuează de către Prestator lunar, pe parcursul a 12 luni consecutive din data de 01.10.2020. In acelste conditii se creaza o confuzie.
Răspuns (13 nov 2020, 17:02):
Buna ziua! Agenţia Servicii Publice Vă informează că a fost comisă o eroare de ordin tehnic în Documentația standard, astfel documentul respectiv a fost modificat și republicat pe SIA RSAP, serviciile vor fi prestate pe parcursul a 12 luni consecutive din data semnării contractului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări