Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 4 500 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2020, 16:31 - 9 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2020, 10:00 - 11 nov 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1) Кресло с сетчатой спинкой и упором под поясницу
2) Пластиковые подлокотники
3) Хромированная крестовина и газ-лифт для регулировки высоты сидения.
4) Механизм качания TILT с фиксацией в исходном положении.
5) Сила отклонения должна регулироваться под вес пользователя.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ciocana 8/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cais Rodica
Telefonul de contact
078944054
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2020, 16:31
Data ultimilor modificări
11 nov 2020, 15:00
Achizitii.md ID
21030324
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Кресло для офиса
Buget: 4500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.