1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2020 11:20
până la 12.11.2020 09:47
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2020 09:47
până la 25.11.2020 09:47
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 414 448,01 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2020, 11:20 - 12 nov 2020, 9:47
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2020, 9:47 - 25 nov 2020, 9:47

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pavarea teritoriului grădiniței de copii

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3725, MOLDOVA, Străşeni, s.Pănăşeşti, Stefan cel Mare 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bujoreanu Valeriu
Telefonul de contact
023777225
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2020, 11:20
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 9:47
Achizitii.md ID
21030304
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini pavaj.pdf caiet de sarcini pavaj.pdf
Documentele la ofertă
5.11.20 11:20
duae-converted.pdf duae-converted.pdf
Documentele la ofertă
5.11.20 11:20
fisa de date gradinita.pdf fisa de date gradinita.pdf
Documentele la ofertă
10.11.20 09:45
Data:
5 nov 2020, 14:51
Subiectul întrebării:
anunt de participare - p.7 Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau рrоfеsiоnala
Întrebare:
Ce presupune acest subpunct???? Lista specialistilor in domeniu, vor fi furnizate documente саrе a ateste studiile, calificarile, experienta de serviciu: - Declaratie privind personalul despecialitate propus pentru implementarea contractului conform, Fоrmulаrul 3.12, insotita de schema de incadrare si salarizare а personalului angajat.
Răspuns (5 nov 2020, 15:16):
În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de lucrări, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate și numai în măsura în care aceste informații sunt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) o listă a lucrărilor executate în ultimii 5 ani, însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări și care vor conține valori, perioada și locul execuției lucrărilor, modul de îndeplinire a obligațiilor, beneficiari, indiferent dacă aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați; b) informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obținut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calității; c) informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor; d) o declarație referitoare la utilajele, instalațiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări. Scopul îndeplinirii de către operatorii economici a unor cerințe de calificare este de a demonstra potențialul tehnic, financiar și organizatoric al acestora, potențial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă de a realiza un anumit contract de achiziție publică și capacitatea de a rezolva eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia.
Data:
5 nov 2020, 14:54
Subiectul întrebării:
anunt de participare - p.7 Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau рrоfеsiоnala
Întrebare:
Informatie privind disponibilitatea de personal atestat in domeniul securitalii si sanatalii in munca (in baza legii nr. 186-ХU din 10.07.2008). Copia certificatului de atestare si а Legitimaliei. - Extras din procesului verbal al comisiei de atestare. Schema de incadrare si salarizare а personaluilui angajat. Semnat de сatrе ofertant.
Răspuns (5 nov 2020, 15:18):
În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de lucrări, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate și numai în măsura în care aceste informații sunt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) o listă a lucrărilor executate în ultimii 5 ani, însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări și care vor conține valori, perioada și locul execuției lucrărilor, modul de îndeplinire a obligațiilor, beneficiari, indiferent dacă aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați; b) informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obținut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calității; c) informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor; d) o declarație referitoare la utilajele, instalațiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări. Scopul îndeplinirii de către operatorii economici a unor cerințe de calificare este de a demonstra potențialul tehnic, financiar și organizatoric al acestora, potențial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă de a realiza un anumit contract de achiziție publică și capacitatea de a rezolva eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia. Data: 05 noiembrie 2020
Data:
5 nov 2020, 14:54
Subiectul întrebării:
anunt de participare - p.7 Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau рrоfеsiоnala
Întrebare:
Ce presupune acest subpunct???? Informatie privind disponibilitatea de personal atestat in domeniul securitalii si sanatalii in munca (in baza legii nr. 186-ХU din 10.07.2008). Copia certificatului de atestare si а Legitimaliei. - Extras din procesului verbal al comisiei de atestare. Schema de incadrare si salarizare а personaluilui angajat. Semnat de сatrе ofertant.
Răspuns (5 nov 2020, 15:18):
În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de lucrări, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate și numai în măsura în care aceste informații sunt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) o listă a lucrărilor executate în ultimii 5 ani, însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări și care vor conține valori, perioada și locul execuției lucrărilor, modul de îndeplinire a obligațiilor, beneficiari, indiferent dacă aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați; b) informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obținut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calității; c) informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor; d) o declarație referitoare la utilajele, instalațiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de lucrări. Scopul îndeplinirii de către operatorii economici a unor cerințe de calificare este de a demonstra potențialul tehnic, financiar și organizatoric al acestora, potențial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă de a realiza un anumit contract de achiziție publică și capacitatea de a rezolva eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia. Data: 05 noiembrie 2020
Data:
5 nov 2020, 14:56
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Ce solicitati explicit prin expresia urmatoare? Schema de incadrare si salarizare а personaluilui angajat. Semnat de сatrе ofertant.
Răspuns (5 nov 2020, 15:23):
Schema de încadrare reprezintă documentul în care sunt specificate subdiviziunile structurale, denumirea funcţiilor, precum şi salariul corespunzător fiecărei funcţii, care stă la baza angajării personalului în cadrul organizației.
Data:
5 nov 2020, 14:59
Subiectul întrebării:
anunt de participare - p.9 Asigurarea standardelor de protectie а mediului
Întrebare:
Ce solicitati explicit? Informalie referitor sistemul de management de mediu in intreprindere, semnat de catre ofertant. Aceasta formulare e vaga si lasa posibilitatea de interpretare.
Răspuns (5 nov 2020, 15:31):
Operatorii economici prezintă certificate emise de organisme independente sau probe, prin care se atestă faptul că aceștia respectă anumite standarde naționale sau internaționale în domeniul protecției mediului.
Data:
6 nov 2020, 10:27
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
In caz ca timpul se va raci contrctul se va prelungi pina in 2021? Pe inghet nu putem monta pavaj....
Răspuns (7 nov 2020, 08:46):
Finanțarea este până la data de 31 decembrie 2020.
Data:
6 nov 2020, 12:07
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
cu parere de rau o sa fim nevoiti sa va anuntam ca nu aveti dreptul sa cereti Schema de încadrare reprezintă documentul în care sunt specificate subdiviziunile structurale, denumirea funcţiilor, precum şi salariul corespunzător fiecărei funcţii, care stă la baza angajării personalului în cadrul organizației.
Răspuns (7 nov 2020, 08:49):
Conform anunțului de participare prezentarea schemei de încadrare și salarizare este obligatorie.
Data:
10 nov 2020, 15:13
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
garantia bancara e o% ori 2%
Răspuns (11 nov 2020, 12:18):
Este 0%.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.