1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2020 10:13
până la 14.11.2020 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2020 09:30
până la 25.11.2020 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2020, 10:13 - 14 nov 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2020, 9:30 - 25 nov 2020, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sa comis o eroare cantitatea va fi de 1000 kg.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2020, 9:17
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 13:56
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21030236
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
1 ian 2021 09:34 - 30 dec 2021 10:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cașcaval cu gheag tare, (pînă la 50% grăsime) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae 2021-pa.docx
Documentele la ofertă
4.11.20 10:13
anunt mincare 2021.docx
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53
anunt mincare modificat.pdf anunt mincare modificat.pdf
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53
docum. prod. ali.docx
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 75 958,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Lapmol

Preţul ofertei: 76 150 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SA "Augur Perla"

Preţul ofertei: 76 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 97 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 797 698 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări