Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2020, 16:00 - 13 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2020, 9:00 - 17 nov 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Garanția pentru echipamentele XEROX WorkCentre 5335 – 48 unități, WorkCentre3615 – 2 unități pentru anul 2021;
Transportul multifuncționalelor care necesită reparație de la beneficiar la centrul de service autorizat al agentului economic.
Înlocuirea echipamentului în cazul în care nu se poate remedia defecțiunea, cu un echipament cu caracteristici similare pentru perioada depanării defecțiunilor în decurs de 2 zile lucrătoare.
Includerea în contract a penalității de 1% pentru fiecare zi de întârziere în remedierea defectelor ce intră în garanție, dacă aceasta remediere depășește două zile lucrătoare, dar nu mai mult de 10% din suma totală a garanției extinse.
Materialele consumabile și piesele de schimb cu durată de viață limitată (ex: toner, developer, fotoreceptori, role, curele, lămpi) fac parte a obiectul garanției extinse.
Garanția extinsă nu acoperă operațiunile de întreținere/profilaxie.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2020, 15:18
Data ultimilor modificări
16 nov 2020, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21030205
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
19 nov 2020 15:39 - 31 dec 2020 15:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Garanție 12 luni CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE word
3.11.20 16:00
documentatia_standard.doc.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard word
3.11.20 16:00
fișa de date.pdf fișa de date.pdf
Documentele la ofertă
FDA pdf
3.11.20 16:00
fișa de date.docx
Documentele la ofertă
FDA word
3.11.20 16:00
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare pdf
3.11.20 16:52
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări