1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2020 15:40
până la 07.11.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2020 11:00
până la 13.11.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 16.11.2020 14:18
până la 16.11.2020 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 106 540 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2020, 15:40 - 7 nov 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2020, 11:00 - 13 nov 2020, 16:00
Începutul licitației: 16 nov 2020, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația capitală a viceului de la etajul I din clădirea administrativă a Consiliului raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Apetrii Olga
Telefonul de contact
079103903
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2020, 15:30
Data ultimilor modificări
2 nov 2020, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
106 540 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 065,40 MDL
Achizitii.md ID
21030155
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Durata contractului
15 nov 2020 15:36 - 31 dec 2020 15:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a viceului de la etajul I din clădirea administrativă a Consiliului raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
lista cu cantitățile de lucrări lot ii.pdf lista cu cantitățile de lucrări lot ii.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini pentru Lotul II
2.11.20 15:40
lista de lucrări lot i birourile.pdf lista de lucrări lot i birourile.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini pentru Lotul I
2.11.20 15:40
duae_birouri.doc
Documentele la ofertă
2.11.20 15:40
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 88 494,03 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Îndeplinește toate condițiile de calificare precum și criteriul de evaluare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 91 639,32 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări