Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.10.2020 15:38
până la 02.11.2020 09:00
până la 02.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.11.2020 09:00
până la 05.11.2020 10:00
până la 05.11.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
64 680 MDL
Perioada clarificărilor:
30 oct 2020, 15:38 - 2 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 nov 2020, 9:00 - 5 nov 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
conform caietului de sarcini..
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2020, 15:38
Data ultimilor modificări
30 oct 2020, 15:38
Achizitii.md ID
21030090
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Lotul nr. 3 - Dulap pentru păstrarea inventarului moale IET nr.106
Buget: 7500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK