1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2020 15:38
până la 02.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2020 09:00
până la 05.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2020, 15:38 - 2 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2020, 9:00 - 5 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulap cu 4 uși. Dimensiunea: 802*403*1816mm, adâncimea 380mm, culoare fag. Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor.
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2020, 15:23
Data ultimilor modificări
30 oct 2020, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21030090
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
9 nov 2020 15:31 - 31 dec 2020 15:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap cu 4 uși LT Pro Succes CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx mobila.docx
Documentele la ofertă
30.10.20 15:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 28 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: unic participant corespunde cerințelor caietului de sarcini
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări