Achiziţie publică
21030015
Lucrari de reparație curenta (reparatia ventilatiei in blocul alimentar)
1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2020 21:09
până la 11.11.2020 00:00
până la 11.11.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2020 00:00
până la 14.11.2020 00:00
până la 14.11.2020 00:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
403 000 MDL
Perioada clarificărilor:
6 nov 2020, 21:09 - 11 nov 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 nov 2020, 0:00 - 14 nov 2020, 0:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de reparație curenta (reparatia ventilatiei in blocul alimentar)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2020, 19:19
Data ultimilor modificări
6 nov 2020, 21:09
Valoarea estimată (fără TVA)
403 000 MDL
Achizitii.md ID
21030015
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Durata contractului
20 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație curenta (reparatia ventilatiei in blocul alimentar)
CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini repvent.semnat.pdf
caiet de sarcini repvent.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
6.11.20 21:09
documentatia standard repvent.semnat.pdf
documentatia standard repvent.semnat.pdf
Documentele la ofertă
6.11.20 21:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Nord-Universal
Preţul ofertei:
403 000 MDL
Statut:
Învingător
Corespuderea cerintelor conform documentatie standard
25.11.20 18:22
Motivul: Corespuderea cerintelor conform documentatie standard
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
oferta centrul de reabilitare a persoanelor virstnice speranta.signed.pdf
oferta centrul de reabilitare a persoanelor virstnice speranta.signed.pdf
ID: ca30d197-eaf4-420b-819b-6e8f56db0fe9
Documente de calificare
Data încărcării:
11.11.20 15:54
Data deschiderii:
14.11.20 00:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK