1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2020 11:11
până la 09.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2020 10:00
până la 23.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2020, 11:11 - 9 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2020, 10:00 - 23 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

GOST 28502-90.
Prune uscate, curate și fără miros de mucegai. Ambalaj 5-10 kg la livrare din roada ultimului sezon de recoltare. Livrarea 2 (două) ori în lună de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2021-30.06.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2020, 10:09
Data ultimilor modificări
26 oct 2020, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21029831
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 10:13 - 29 iun 2021 10:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prune uscate CPV: 15300000-1 - Fructe, legume şi produse conexe
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
26.10.20 11:11
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
26.10.20 11:11
contract model.docx
Model de сontract
26.10.20 11:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 11 973,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 12 268 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări