1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2020 14:48
până la 26.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2020 10:00
până la 29.10.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 197 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 14:48 - 26 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2020, 10:00 - 29 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Etapele proiectului:
- Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal);
- Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor);
- Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare;
- Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V);
- Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat);
- Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat;
- Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție".

Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume:
- Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare;
- Tehnologia;
- Rezistența;
- Rețele inginerești interioare:
- încălzire și ventilare;
- alimentarea cu apă și canalizare;
- echipament electric;
- telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video;
- semnalizare anti-incendiară;
- rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție);
- sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune;
- Protecția mediului;
- Proiectul de execuție a lucrărilor;
- Memoriu explicativ;
Devizul de cheltuieli
elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta;
Expertizarea documentației de proiect și deviz.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leu Mariana
Telefonul de contact
022409715
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 13:28
Data ultimilor modificări
22 oct 2020, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
197 500 MDL
Achizitii.md ID
21029743
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
31 oct 2020 13:23 - 31 dec 2020 13:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Etapele proiectului: - Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal); - Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor); - Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare; - Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V); - Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat); - Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat; - Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție". Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume: - Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare; - Tehnologia; - Rezistența; - Rețele inginerești interioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ; Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta; Expertizarea documentației de proiect și deviz. CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
22.10.20 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEOCONSTRUCT

Preţul ofertei: 175 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic întrunește cerințele solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări