1
Perioada de actualizare
de la 20.10.2020 13:38
până la 26.10.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2020 12:00
până la 09.11.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 111 355,83 MDL
Perioada clarificărilor: 20 oct 2020, 13:38 - 26 oct 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2020, 12:00 - 9 nov 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a cantinei din incinta sediului MAI (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Timbalari
Telefonul de contact
(022)255232
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2020, 13:33
Data ultimilor modificări
20 oct 2020, 13:40
Valoarea estimată (fără TVA)
111 355,83 MDL
Achizitii.md ID
21029604
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
11 nov 2020 13:40 - 31 dec 2020 13:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a cantinei din incinta sediului MAI (REPETAT) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.doc
tenderNotice
anunt
20.10.20 13:38
doc stand repar.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
20.10.20 13:38
duae reparatie cantina.doc.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.10.20 13:38
caiet sarcini bun .pdf caiet sarcini bun .pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
20.10.20 13:38
Documentele lotului
caiet sarcini bun .pdf
caiet de sarcini
20.10.20 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 107 081,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări