Achiziţie publică
21029604
Lucrări de reparație a cantinei din incinta sediului MAI (REPETAT)
1
Perioada de actualizare
de la 20.10.2020 13:38
până la 26.10.2020 12:00
până la 26.10.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2020 12:00
până la 09.11.2020 11:00
până la 09.11.2020 11:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
111 355,83 MDL
Perioada clarificărilor:
20 oct 2020, 13:38 - 26 oct 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 oct 2020, 12:00 - 9 nov 2020, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a cantinei din incinta sediului MAI (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2020, 13:33
Data ultimilor modificări
20 oct 2020, 13:40
Valoarea estimată (fără TVA)
111 355,83 MDL
Achizitii.md ID
21029604
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
11 nov 2020 13:40 - 31 dec 2020 13:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a cantinei din incinta sediului MAI (REPETAT)
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Zepto
Preţul ofertei:
107 081,47 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerințelor înaintate
18.11.20 10:38
Motivul: Corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
decizie 17.11.2020 zepto.doc.pdf
decizie 17.11.2020 zepto.doc.pdf
ID: f038f181-4cff-4876-808d-6afdc3ef0058
Oferta câștigătoare
18.11.20 10:38
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
9.11.20 09:54
Data deschiderii:
9.11.20 11:00
Documente de depunere
Data încărcării:
9.11.20 09:54
Data deschiderii:
9.11.20 11:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK