1
Perioada de actualizare
de la 19.10.2020 16:09
până la 24.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.10.2020 10:00
până la 02.11.2020 10:00
3
Licitaţie
03.11.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 583 292 MDL
Perioada clarificărilor: 19 oct 2020, 16:09 - 24 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2020, 10:00 - 2 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 3 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația capitală a străzii Miron Costin din municipiul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2020, 16:02
Data ultimilor modificări
19 oct 2020, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
583 292 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 832,92 MDL
Achizitii.md ID
21029554
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
4 nov 2020 16:08 - 31 dec 2020 16:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a străzii Miron Costin din mun. Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini .semnat.pdf caiet de sarcini .semnat.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
19.10.20 16:09
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
19.10.20 16:09
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
19.10.20 16:09
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚI STANDARD
19.10.20 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Arnit-Prim

Preţul ofertei: 636 286,97 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru al autorității contractante și-a întemeiat soluția potrivit prevederilor art. 72 al Legii nr. 131/15 privind achizițiile publice, în coroborare cu prevederile art. 69 alin (2) din Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări