1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2020 15:47
până la 21.10.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2020 12:00
până la 26.10.2020 12:00
3
Licitaţie
de la 27.10.2020 11:00
până la 27.10.2020 13:56
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 312 200 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2020, 15:47 - 21 oct 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2020, 12:00 - 26 oct 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Utilaj tehnologic necesar instituțiilor de învățămînt din subordinea DETS Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Strajesco Natalia
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2020, 15:47
Data ultimilor modificări
19 oct 2020, 12:00
Achizitii.md ID
21029490
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Dulap de copt cu 3 secții
Buget: 41000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Frigider
Buget: 2800.0 MDL
Activ
Mașină de uscat rufe
Buget: 15900.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
16.10.20 15:47
duae_0.doc
Documentele la ofertă
16.10.20 15:47
anunt de participare (2).doc
Documentele la ofertă
19.10.20 12:00
Data:
16 oct 2020, 17:10
Subiectul întrebării:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Întrebare:
Inoxplus SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Răspuns (19 oct 2020, 10:36):
Bună ziua, termenul de garanție nu poate fi modificat, utilajul este procurat pentru instituțiile de învățământ și sîntem nevoiți să ne asigurăm că achiziționăm calitate.
Data:
16 oct 2020, 17:16
Subiectul întrebării:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Întrebare:
Ce subintelegeti: La necesitate operatorul economic va evacua utilajul vechi? Unde il evacuam? In caz ca punctul de conectare nu exista? Noi nu suntem licentiati de a efectua astfel de lucrari... aveti nevoie de electrecieni. Conditiile sunt inadmesibile. ,,Fiecare unitate din utilaj tehnologic va fi conectat la reșelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire , inclusive până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accespriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc. includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc); necesitatea reînnoirii rețelelor electrice; lucrările de transportare, montare și darea în exploatare a utilajului și rețelelor electrice - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în panourile electrice și sistemul existent a AC. ajustați cerința va rog. rețelele de apeduct, canalizarea, ventilarea - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în sistemul existent de apeduct și ventilare a AC. ajustați cerința va rog.
Răspuns (19 oct 2020, 10:37):
Bună ziua, demontarea și instalarea utilajului se face din contul operatorului economic câștigător, cerința nu poate fi modificată!
Data:
16 oct 2020, 17:17
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
30 zile ca in anunt, sau 01.10.2020-31.12.2020 (sigur preferabil 30-45 zile, fiindca cu pandemia aceasta complicat de prognozat livrarile)
Răspuns (19 oct 2020, 10:38):
Bună ziua, termenul de livrare 30 zile după semnarea contractului!
Data:
19 oct 2020, 10:47
Subiectul întrebării:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Întrebare:
cu demontare sa presupunem ca e clar. dar privind interventii in retea de electricitate, ventilare, apeduct etc. - va reamintim ca achizitionati bunuri, nu si lucrari. atrageti atentie la ce cod cpv ati prevazut in procedura, nimic de lucrari la retea - e si firesc. de aceea fiti buni, sau mai adaugati cpv privind lucrari la retea, adaugati buget +35% deaspura, si va conectam si marele accelerator de hadroni in gradinite. nu va dati de gol de necunstinta normelor de procedura in achizitii publice, sunteti directie, ajustati va rog cerintele stupide!
Răspuns (19 oct 2020, 12:00):
Au fost efectuate modificări la caietul de sarcini!
Data:
19 oct 2020, 16:35
Subiectul întrebării:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Întrebare:
nu va suparati, dar nu am perceput modificări la caietul de sarcini, unde sa atragem atentia?
Răspuns (20 oct 2020, 08:49):
Au fost excluse o parte din cerințe
Data:
20 oct 2020, 10:12
Subiectul întrebării:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Întrebare:
reiteram, ca furnizorii de bunuri (asa reiese din codul cpv din documentatie de concurs) nu au dreptul sa faca interventie in infrastructura de retea curenta (de electricitate, apeduct, venitlare). putem pune in priza, porni si instrui personalul, in rest reteaua tine de compania cistigatoare a tenderelor precedente care va deserveste. solicitam repetat redactarea cerintelor in conformitate cu codul cpv de pe site si din invitatie.
Răspuns (20 oct 2020, 10:29):
Nu se fac intervenții în infrastuctura de rețea, doar se conectează
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.