1
Perioada de actualizare
de la 12.10.2020 14:41
până la 20.10.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2020 08:00
până la 26.10.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 317 MDL
Perioada clarificărilor: 12 oct 2020, 14:41 - 20 oct 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2020, 8:00 - 26 oct 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a scărilor de acces din str.Gh.Asachi 53, sc.I
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
12 oct 2020, 14:25
Data ultimilor modificări
12 oct 2020, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
32 317 MDL
Achizitii.md ID
21029289
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
2 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a scărilor de acces din str.Gh.Asachi 53, sc.I CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentație de atribuire.semnat.pdf documentație de atribuire.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentație de atribuire
12.10.20 14:41
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
12.10.20 14:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTELLIGENCE PRO-CONSTRUCT

Preţul ofertei: 22 598,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 26 666,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări