1
Perioada de actualizare
de la 12.10.2020 11:22
până la 22.10.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2020 11:00
până la 26.10.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 39 875,88 MDL
Perioada clarificărilor: 12 oct 2020, 11:22 - 22 oct 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2020, 11:00 - 26 oct 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2: Soft de gestiune a înregistrărilor în ADMicrosoft
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
12 oct 2020, 11:06
Data ultimilor modificări
12 oct 2020, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
39 875,88 MDL
Achizitii.md ID
21029273
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
28 oct 2020 11:22 - 31 dec 2020 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție de gestiune a înregistrărilor în ADMicrosoft CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_formular.pdf 3. duae_formular.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
12.10.20 11:22
2. anunt de participare.pdf 2. anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
12.10.20 11:22
1. documentatia de atribuire.pdf 1. documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentia de atribuire
12.10.20 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 38 754 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde cerințelor tehnice solicitate în documentația de participare și se desemnează câștigător în baza Deciziei de atribuire a grupului de lucru din 09.11.2020.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări