Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2020, 13:50 - 13 oct 2020, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2020, 10:30 - 16 oct 2020, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Modernizarea Sistemului Informatic, Conform caietului de sarcini anexat.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei ANSC.
Data anulării
4 dec 2020, 14:59
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Balmuș
Telefonul de contact
022266050
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2020, 13:50
Data ultimilor modificări
4 dec 2020, 14:59
Achizitii.md ID
21029193
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 oct 2020, 20:15
Subiectul întrebării:
Clarificări ref. Caiet de sarcini rma, pg.7 pct.1.4 b)
Întrebare:
1. Vă rog să detalzați așteptările referitor la sintagma ”Generarea automatizată” din cerința ”- Generarea automatizată a tuturor documentelor aferente auditului (dispozițiilor de audit, hotărârea CCRM, raportului de audit, etc.);”. Se presupune că va fi necesară programarea unor/tuturor ”șabloane” pre-definite, cu popularea datelor în câmpurile pre-definite, cu eventuale opțiuni de editare a câmpurilor pre-populate și a celor definite pentru a fi completate cu informații, opțiuni de salvări multiple (intermediare), evenimente de Verificare sau Refuz, Aprobare sau Dezaprobare și Semnare Digitală după conversia în fromat PDF? Se așteaptă ca informația să fie editată direct în browser? 1.1 Vă rog să publicați tot setul de șabloane care vor fi necesare de inclus în ”Generarea automatizată” 2. Ce așteptări sunt asociate evenimentelor de a) ”Supervizare” și b) ”Monitorizare” a activităților din pespectiva fiecărui rol din sistem:Operator CCRM, Auditor CCRM, Manager CCRM, Administrator (cerința: Supervizarea și monitorizarea activității colaboratorilor CCRM.) 2.1 Cine și ce trebuie să vadă?
Răspuns (12 oct 2020, 14:56):
1. Deoarece fiecare misiune de audit este individuală și pot apărea necesități și situații imprevizibile toate așteptările de la ofertant vor fi discutate în procesul de lucru de comun cu reprezentații CCRM atât persoane responsabile de IT precum și persoane implicate nemijlocit în procesul de audit. Totodată informăm că CCRM dispune de un set de șabloane, și ele vor fi completate cu informații și vor putea fi extrase în WORD sau EXCEL pentru verificare la orice etapa, apoi versiunea finala în format PDF a documentelor va fi semnata digital. 1.1 Sunt informații interne si vor fi prezentate DOAR în urma semnării acordului de nedivulgare. 2. Pentru fiecare utilizator al sistemului va fi determinat un rol pentru care se vor seta drepturile de acces corespunzătoare. Dezvoltatorul va crea funcțional care va asigura crearea rolurilor (modelarea acceselor per user). Majoritatea detaliilor au fost au specificate (pg.8 pct.2) vă rugăm să citiți documentul vizat. 2.1 Reiterăm că fiecare detaliu de roluri și accesibilitate va fi discutat în procesul de lucru.
Data:
11 oct 2020, 21:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini rma, pg.14 CF 19.04.
Întrebare:
Pentru care misiuni de audit se presupune aplicarea acestei cerințe? ”Vor fi actualizate doar profilurile nou create sau care au fost actualizate în Registrul de Stat al Unităților de Drept.” - Scenariul cu actualizare a informațiilor pentru misiunile istorice ale unui AE sau AP la parvenirea modificărilor în RSUD - poate afecta integriatatea informațiilor. Vă rog specificație exactă.
Răspuns (12 oct 2020, 14:57):
Aceste detalii vor discutate în procesul de lucru. Totodată butonului de actualizare va fi nevoie de afișat o alerta, ca informatiile din profil vor fi actualziate, ca administratorul sa fie la curent cu riscurile. Se va crea o forma preventiva de vizualizare a datelor parvenite de la MCONNECT. Daca informatiile nu corespund cu cele deja existente in sistem, administratorul va adauga informatia curenta in compartimentul Profil istoric. Apoi va extrage informatiile la zi din MCONNECT. Misiunile de audit care au fost efectuate de catre CCRM la insitutiile de stat la care au fost schimbate denumirile sau au fost reorganizate vor pute fi cautate si gasite doar dupa profilul istoric. In profilul misiunii de audit si in lista cautarilor va fi nevoie de identificat vizual ca instituția la care s-a facut misiunea de audit a fost actualizata sau reorganizata.
Data:
11 oct 2020, 22:49
Subiectul întrebării:
Cerințe privind puterea instituțională a ofertanților - exagerată, tentă de trucaj
Întrebare:
Cu ce cerință legală se acoperă restricția de participare a ofertanților ”experiență în domeniu de minim 7 ani”? Nu este oare o încercare de a ”truca” depunerea ofertelor prin îngrădirea dreptului companiilor cu experiență de 4,5,6 ani pe teriotoriul RM de a participa? Ar fi mai relevantă o cerință de implementare a unui minim de 3 proiecte pentru instituțiile de stat decât cea exspusă actual în caietul de sarcini. Rog degjarea acestei cerințe prin sintagma ”experiență în domeniu de minim 3 ani consecutivi”.
Răspuns (12 oct 2020, 14:57):
Consideram că este acceptabilă limita minimă de experiență de 5 ani în domeniu, colaborarea cu autoritățile publice sau cu Curtea de Conturi va reprezenta un avantaj.
Data:
11 oct 2020, 23:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini rma, pg.9, pct 2.3, Interacțiunea cu alte sisteme informatice
Întrebare:
În acest punc se specifică minim MPASS, MSIGN, MLOG. Însă există și cerința de integrare cu RSUD. Aceasta se va dori executată prin MConnect? La moment, CCRM are contract(e) și este deținătoare de certificat(e) de interconectare cu aceste sisteme sau acestea va fi necesar de obținut și integrat pe durata de implementare? Vă rog să revizuiți termenii solicitați pentru proiectul de implementare caz că nu dețineți contract(e)/certificat(e).
Răspuns (12 oct 2020, 14:58):
Da prin MCONNECT. CCRM se obliga din ziua semnării contractului cu compania câștigătoare sa asigure suport pentru a semna si obtine toate certificatele necesare pentru toate serviciile MPASS, MSIGN si MCONNECT.
Data:
11 oct 2020, 23:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini rma, pg.11, pct.4.1
Întrebare:
Se cere ca parte a cerințelor funcționale, ”Toate cerințele funcționale existente în interfața Desktop trebuie migrate în interfața WEB.”. Vă rog să publicați Manualul Utilizatorului și Manualul Administratorului pentru a face cunoștință cu funcționalitățile existente pe versiunea Desktop.
Răspuns (12 oct 2020, 14:58):
Manualul utilizatorului nu este public și este accesibil DOAR angajaților CCRM fiind destinat pentru uz intern.
Data:
12 oct 2020, 15:52
Subiectul întrebării:
Dezacord pentru rrăspuns la Caiet de sarcini rma, pg.11, pct.4.1
Întrebare:
Dacă nu e posibil de afișat manualul (deși nu consider că este informație confidențială, odată ce doar descrie opțiunile implementate), vă rog să publicați lista de funcționalități actual implementate pe versiunea desktop ca și cerințe necesare de a fi implementate pe versiunea WEB în caietul de sarcini.
Răspuns (13 oct 2020, 09:48):
Menționăm repetat, funcționalitățile programului sunt informații interne si vor fi prezentate DOAR în urma semnării acordului de nedivulgare. La etapa actuală suntem în căutare unui dezvoltator capabil să realizeze astfel de lucrări sub așa condiții.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.