1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2020 17:18
până la 19.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2020 10:00
până la 23.10.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 26.10.2020 09:00
până la 26.10.2020 14:33
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 080 537 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2020, 17:18 - 19 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2020, 10:00 - 23 oct 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea tehnicii de calcul și a camerelor video

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2020, 15:51
Data ultimilor modificări
8 oct 2020, 9:12
Achizitii.md ID
21029163
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard bunuri LP
Documentele la ofertă
FDA, formulare, contract model, specificații tehnice și de preț
7.10.20 17:18
Anunț de participare - tehnica de calcul 2020
Documentele la ofertă
anunț format PDF
7.10.20 17:18
lista institutiilor
Documentele la ofertă
lista instituțiilor
7.10.20 17:18
anunt_de_participare - tehnica de calcul
Documentele la ofertă
anunt
7.10.20 17:18
FDA - tehnica de calcul 2020
Documentele la ofertă
FDA format PDF
7.10.20 17:18
duae_ nou
Documentele la ofertă
DUAE
7.10.20 17:18
Lotul Nr.13 Keyboard+ Mouse
Data:
7 oct 2020, 18:01
Subiectul întrebării:
Numarul Lotului
Întrebare:
Buna ziua! Incarcati va rog in sistem si numarul pentru fiecare lotul conform invitatiei. De ex. In sistem acum 4 loturi cu aceeasi denumire "Laptop". Multumim.
Răspuns (8 oct 2020, 09:13):
Am inclus cele solicitate.
Data:
8 oct 2020, 10:37
Subiectul întrebării:
Lot 8
Întrebare:
Buna ziua. Pentru lotul 8 dvs solicitati /Sistem interactiv de prezentare compus din tabla interactiva, videoproiector si brat de sustinere videoproiector (Echivalent tablei interactive Smart Boart SB 480 iv2)/. Va rugam sa ne explicati de ce in solicitare indicati SISTEM INTERACTIV DE PREZENTARE, iar in precizare se mentioneaza doar tabla interactiva? Ce ne puteti spune despre proiector si soft? Aceste tot trebuie sa fie de la SMART?
Răspuns (8 oct 2020, 13:27):
Examinati cu atentie documentatia la procedură. Descrierea detaliată este și în Anunțul de participare și în Specificația tehnică și de preț. Sistem interactiv de prezentare (compus din tabla interactiva, videoproiector si brat de sustinere videoproiector) (Echivalent tablei interactive Smart Boart SB 480 iv2) Tabla interactiva: - Suprafata activa 156x117cm (diagonala 195cm) - Aspect nativ 4:3 - Suprafata durabila optimizata pentru proiectie compatibila cu markere cu stergere uscata - Rezolutie 32767x32767 -Tehnologie ce permite scrierea atat cu degetul cat si cu markerul -Se livreaza cu tavita pentru marker. Permite utilizarea tablei si daca markerele lipsesc iar controlul calculatorului se face direct de pe suprafata tablei, chiar si cu degetul. -Greutate tabla 24 kg -Corespunde cu normele: RoHS, WEEE, CE -Garantie tabla 2 ani -Se livreaza cu manual de utilizare -Accesorii incluse: suport de montare pe perete, compatibil cu videoproiector. Videoproiector cu brat de sustinere: -3000 ANSI lumeni -Rezolutie XGA (1024 x 768) -Contrast 3000:1 -Format nativ 4:3, posibilitate scalare la 16:10, 5:4 si 16:9 -Raport de proiectie 0630:1 - Distanta scurta de proiectie (1m) -Corectie trapez pe vertical - Durata de viata a lampii 8000 ore -Difuzor incorporat 5W RMS -Compatibilitate system video: HDTV si HD Ready -Compatibilitate interfata video: HDCP (compliant HDMI), Compozit, VESA RGB si support pentru component -Frecventa ceas: 165MHz -Conectori intrari/iesiri: alimentar, 2 x VGA in si 1 X VGA out, HDMI 1.4, RJ-45, 2 x 3.5 mm phone jack audio, RS-232, mini USB tip B, RCA analog compozit video (in) -Greutate 8.6 kg (cu tot cu bratul de prindere) -Garantie: 3 ani videoproiector si 3000 ore sau 3 ani lampa Software inclus: - in limba romana -integrare cu aplicatiile Microsoft Office si tip flash direct de pe tabla; -permite import/export documente Power Point; -colectie de resurse educationale inclusa in soft; -permite transmiterea fisierelor prin email direct de pe tabla in formatul lucrat sau in format pdf; - permite mutarea, rotirea, clonarea, redimensionarea, marirea, blocarea, reflectorizarea si animarea obiectelor de pe spatiul de lucru; -ofera acces online la planuri de lectii si continut aditional (inclusiv continut de tip “widget”); - permite recunoasterea tabelelor desenate cu mana; -permite autosalvarea documentelor la un interval de timp prestabilit; - permite blocarea tablei interactive pentru a preveni folosirea neautorizata; - integrare cu aplicatie ce permite vizualizare si editarea de obiecte tridimensionale; -functie dual page ce permite lucrul pe 2 pagini; -acces gratuit la aplicatie web care sa permita deschiderea si editarea fisierelor lucrate in software-ul livrat cu tabla interactiva fara a fi necesara instalarea acestuia pe calculator; - compatibil cu sisteme de operare Windows si Linux
Data:
9 oct 2020, 13:30
Subiectul întrebării:
Lot 8
Întrebare:
Multumim pentru raspuns, insa intrebarea nu era despre specificatiile tehnice pentru proiector, noi le-am vazut si examinat. Intrebarea era daca aceste specificatii se refera la un anumit model sau producator. Valorile exacte pentru toti parametrii pe care le-ati indicat in specificatii, fara a admite o minima deviere, se refera doar la un model anumit. In asemenea conditii procedura de licitatie publica este lipsita de sens.
Răspuns (9 oct 2020, 16:03):
Beneficiarul final optează pentru echivalentul Sistemului interactiv de prezentare. Contează compatibilitatea tuturor componentelor. Operatorii economici pot depune oferta cu parametri identici sau cu un grad de performanță mai inalt.
Lotul Nr.3 Registrator Video de Retea și Camera IP
Data:
12 oct 2020, 15:52
Subiectul întrebării:
Sistem de supraveghere video
Întrebare:
Un sistem de supraveghere videoeste compus din mai multe componente in afara de registrator si camere de supraveghere, ca de exemplu : Memorie, sistem de comutare ( Switch POE ), cablu , canal pentru cablu sau tuburi gofrate, conectoare, cutii de distributie. Sa inteleg ca celelalte componente le veti oferi Dumneavoastra?
Răspuns (13 oct 2020, 15:55):
Ținînd cont de faptul că livrarea, transportarea și conectarea tehnicii de calcul se face din contul agentului economic ciștigator la adresele instituțiilor (pct 16 din Anuntul de participare), includeți prețul pentru cele necesare în pretul pentru lot.
Data:
13 oct 2020, 14:43
Subiectul întrebării:
Solicitare de diminuare a documentelor solicitate ca obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Ati solicitat 17 !!! documente obligatorii. La ce bun? Doar solicitati DUAE care contine informatia din toate aceste documente. De obicei se solicita ca obligatorii: - Oferta (formularele F3.1, F4.1, F4.2), - Garantia pentru oferta si - DUAE. Celelalte documente pot fi cerute LA SOLICITARE (dupa licitatie de la concurentul pretendent), dar de fapt informatia din toate declaratiile si certificatele pe care le solicitati se contine in DUAE. Solicitam sa reduceti numarul documentelor solicitate ca obligatorii. Multumim
Răspuns (13 oct 2020, 15:09):
Vă îndemnăm să recitiți Anunțul de participare: 35. Alte informații relevante: 1. Agenții economici vor anexa pe SIA RSAP „MTender” obligatoriu formularul ofertei, specificația tehnică, specificația de preț, garanția pentru ofertă și DUAE. 2. Agenții economici vor furniza formularele, certificatele, avizele și alte documente indicate în anunțul de participare în termen de 3 zile din data solicitării acestora de către autoritatea contractantă. La discreția agentului economic, formularele pot fi anexate la depunerea ofertelor.
Data:
13 oct 2020, 17:09
Subiectul întrebării:
Solicitare de diminuare a documentelor solicitate ca obligatorii
Întrebare:
Am inteles, dar inseamna ca nu e corect cum ati indicat in punctul 15 al Anuntului de Participare - la toate cele 19 documente solicitate, la colonita cu Obligativitatea din tabela, ati indicat DA, ceea ce semnifica ca ESTE OBLIGATOR de a prezenta toate documentele la momentul depunerii (incarcarii) ofertei pe platforma. Solicitam sa modificati aceasta tabela de la pct.15 si pentru restul documentelor (inafara de cele 5 obligatorii), la compartimentul obligativitate, indicati LA SOLICITARE. Astfel este o informatie indicta diferit in punctele 15 si 35 ale Anuntului de Participare.
Răspuns (14 oct 2020, 12:48):
Anexați obligatoriu la etapa depunerii propunerea tehnică, financiară, garanția pentru ofertă și DUAE.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.