1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2020 16:38
până la 19.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2020 10:00
până la 30.10.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 898 365,83 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2020, 16:38 - 19 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2020, 10:00 - 30 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com. Ciutești, raionul Nisporeni, de la biserica nouă pâna la cimitirul vechi, L-400 m
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 oct 2020, 11:05
Valoarea estimată (fără TVA)
898 365,83 MDL
Achizitii.md ID
21029147
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Bucuriei 12a
Durata contractului
1 nov 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com. Ciutești, raionul Nisporeni , de la biserica nouă pâna la cimitirul vechi, L-400 m CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt Ciutesi
Documentele la ofertă
Anunt
7.10.20 16:38
DUAE Ciutesti
Documentele la ofertă
DUAE
7.10.20 16:38
DL Ciutesti
Documentele la ofertă
DL
7.10.20 16:38
DUAE Ciutesti Modificat
Specificaţie tehnică
DUAE
13.10.20 11:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NisprofconSRL

Preţul ofertei: 850 230 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1602075343873 din 04.11.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1602075343873 din 30.10.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com.Ciutești,raionul Nisporeni, de la biserica nouă pînă la cimitirul vechi, L-400, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertelor, grupul de lucru a constatat că operatorul economic participant conform documentelor de calificare S.C.,,Nisprofcom”S.R.L. a propus cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate în sumă de 850 230,00 (opt sute cincizeci mii două sute treizeci lei) fără TVA și 1 020 276,00 (unu milion douăzeci mii două sute șaptezeci și șase lei) inclusiv TVA. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat tehnică și utilaj care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic participant a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîştigător în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări