1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2020 12:34
până la 09.10.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.10.2020 13:00
până la 12.10.2020 10:00
3
Licitaţie
13.10.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2020, 12:34 - 9 oct 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 oct 2020, 13:00 - 12 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: 13 oct 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
+37322820021
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 oct 2020, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
166 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 666 MDL
Achizitii.md ID
21029138
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Chișinău, str. A. Pușkin nr. 42B
Durata contractului
23 oct 2020 03:00 - 31 mart 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt_de_participare_PCI-DSS.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.10.20 12:34
Anexa nr. 1 la Anunțul de participare
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1 la Anunțul de participare_Specificații tehnice
7.10.20 12:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LogicalPoint

Preţul ofertei: 165 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS
Data:
7 oct 2020, 15:55
Subiectul întrebării:
Prezentarea informatiilor aditionale
Întrebare:
Buna ziua. 1. Este acceptabil ca la prima etapă să se prezinte doar acte ce dovedesc genul activității companiei și Oferta comercială? 2. Celelalte acte (minim 2 contracte, certificatele) pot fi prezentate ulterior la mail-ul Autorității Contractante așa încît toate certificatele și contractele cad sub incidența clauzelor de confidențialitate și date cu caracter personal care nu pot fi expuse în public?
Răspuns (7 oct 2020, 17:28):
Buna ziua! Se accepta, doar daca se vor prezenta pe email autoritatii contractante la data si ora limita a prezentarii ofertei indicata pe platforma MTender. Netransmiterea documentelor in general, va duce la descalificarea ofertantului. O zi buna!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări