1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2020 15:51
până la 16.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2020 10:00
până la 27.10.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 231 725,78 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2020, 15:51 - 16 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2020, 10:00 - 27 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lot nr. 3 lucrări de fațadă Grădinița nr. 14 ”Spicușor” din mun. Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2020, 14:23
Data ultimilor modificări
13 oct 2020, 10:47
Valoarea estimată (fără TVA)
231 725,78 MDL
Achizitii.md ID
21029089
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
9 nov 2020 15:46 - 8 febr 2021 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lot nr. 3 lucrări de fațadă Grădinița nr. 14 ”Spicușor” din mun. Cahul CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard de lucrări
6.10.20 15:51
anunt_de_participare.semnat (1).pdf anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
6.10.20 15:51
cs soclu gr. 14.semnat.pdf cs soclu gr. 14.semnat.pdf
Documentele la ofertă
cs soclu
6.10.20 15:51
cs ferestre.semnat.pdf cs ferestre.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini ferestre
6.10.20 15:51
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.10.20 15:51
cs ferestre gr. 4.semnat.pdf cs ferestre gr. 4.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini gr. 4
6.10.20 15:51
cs lucrări de finisare.semnat.pdf cs lucrări de finisare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
cs lucrări de finisare
6.10.20 15:51
casa de culcs2 (1).semnat.semnat.pdf casa de culcs2 (1).semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
lista cantităților de lucrări Palatul de Cultură
6.10.20 15:51
cs lucrări de fațadă.semnat.pdf cs lucrări de fațadă.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini fatadă
6.10.20 15:51
volume gr. 14.semnat.pdf volume gr. 14.semnat.pdf
Documentele la ofertă
cs pereu
13.10.20 10:47
Documentele lotului
cs lucrări de fațadă.semnat.pdf
documentatie de atribuire
13.10.20 10:47
volume gr. 14.semnat.pdf
documentatie de atribuire
13.10.20 10:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cooperativa Granit

Preţul ofertei: 183 959 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări