1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2020 15:41
până la 23.10.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.10.2020 14:00
până la 30.10.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 53 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2020, 15:41 - 23 oct 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 oct 2020, 14:00 - 30 oct 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Consumabile adiționale pentru imprimanta alb/negru, cartușe
2. Consumabile adiționale pentru imprimanta color, cartușe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2020, 15:21
Data ultimilor modificări
8 oct 2020, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
53 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21028958
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 73
Durata contractului
2 nov 2020 16:06 - 31 dec 2020 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipamente si accesorii pentru computere CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achizitii European - word
1.10.20 15:41
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achizitii European - pdf
1.10.20 15:41
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard - word
8.10.20 16:24
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
8.10.20 16:24
documentatia_standard.signed.pdf documentatia_standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard - pdf
8.10.20 16:24
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
8.10.20 16:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 35 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Vă comunicăm că, urmare a derulării procedurii de Licitație deschisă, nr.ocds-b3wdp1-MD-1601554952511, demarată la data de 01.10.2020, privind achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere, grupul de lucru pentru achiziţii al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător operatorul economic S.C. Triomac S.R.L., ce ține de oferta prezentată pentru lotul 2 și lotul 3 (obligație prescrisă de art.31 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, cu privire la informarea ofertanților).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări