1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2020 11:11
până la 08.10.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2020 11:00
până la 20.10.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 59 109,02 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2020, 11:11 - 8 oct 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2020, 11:00 - 20 oct 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 oct 2020, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
59 109,02 MDL
Achizitii.md ID
21028925
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Pușkin, 38
Durata contractului
2 nov 2020 02:00 - 24 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţii (Schimbarea ferestrelor în clădirea Contabilității a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, str. A. Pușkin, 38) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
DUAE USARB
Specificaţie tehnică
DUAE
1.10.20 11:11
Documentatia_standard_lucrari USARB repetat
Specificaţie tehnică
Documentatia_standard
1.10.20 11:11
Anunt_de_participare repetat
Specificaţie tehnică
Anunt_de_participare
1.10.20 11:11
duae USARB modificat
Specificaţie tehnică
DUAE modificat
2.10.20 11:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "FENSTER BAU"

Preţul ofertei: 45 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma desfășurării procedurii Lucrări de reparaţii (Schimbarea ușilor și ferestrelor a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, str. A. Pușkin, 38) cu ID ocds-b3wdp1-MD-1601539272993 și pe urma clarificărilor câștigător conform criteriului „cel mai mic preț” este desemnat ofertantul SC „Fenster Bau” SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fluxmester-V.A.

Preţul ofertei: 59 762,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări