1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2020 16:05
până la 05.10.2020 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.10.2020 09:30
până la 12.10.2020 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 107 635,68 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2020, 16:05 - 5 oct 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 oct 2020, 9:30 - 12 oct 2020, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Gh.Asachi,21 mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2020, 15:37
Data ultimilor modificări
28 sept 2020, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
2 107 635,68 MDL
Achizitii.md ID
21028710
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
25 oct 2020 15:47 - 25 dec 2020 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Gh.Asachi,21 mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
25.09.20 16:05
doc_standard.semnat.pdf doc_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.09.20 16:05
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.09.20 16:14
Documentele lotului
doc_standard.semnat.pdf
Documentația standard
25.09.20 16:05
anunt de participare.semnat.pdf
Anunt de participare
25.09.20 16:05
caiet de sarcini subsol incalzire .rtff1.semnat.pdf
Caiet de sarcini
25.09.20 16:05
duae.doc
DUAE
25.09.20 16:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lorascom

Preţul ofertei: 1 791 439,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări