1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2020 14:00
până la 02.10.2020 14:24
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2020 14:24
până la 07.10.2020 14:24
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 410 076 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2020, 14:00 - 2 oct 2020, 14:24
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2020, 14:24 - 7 oct 2020, 14:24

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Constructia blocului sanitar la IP Gimnaziul din s. Cajba, r-nul Glodeni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4816, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, Cajba
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Gîrlă
Telefonul de contact
079617454
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2020, 14:00
Data ultimilor modificări
30 sept 2020, 14:24
Achizitii.md ID
21028699
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini gim cajba @.signed.pdf caiet de sarcini gim cajba @.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
25.09.20 14:00
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.
25.09.20 14:00
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare vicee
30.09.20 14:24
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari
30.09.20 14:24
Data:
30 sept 2020, 12:40
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
De ce ne obligati sa va prezentam unul si acelas document de 2 ori ? Cerinta/criteriu de calificare/ obligatorie din anuntul de participare si documentatia standard (FDA-fisa de date a achizitiei) indicata in pozitia 11 (Avizul Agentiei de Supraveghere Tehnica) se repeta din nou si prin pozitia 16 (Aviz de participare la licitatii publice). Astfel, reiese ca trebuie sa va prezentam oligatoriu nu 18, dar 17 documente.Clarificativa, indreptati greselile comise.
Răspuns (30 sept 2020, 13:02):
buna ziua, s-a comis o greseala si intr-adevar spre prezentare e obligatoriu de prezentat 17 documente deoarece punctul 11 si punctul 16 sunt identice!
Data:
30 sept 2020, 13:28
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Daca punctul 11 si punctul 16 sunt identice, apoi de ce nu corectati aceasta greseala, respectiv in anuntul de participare si documentatia standard (FDA) ?
Răspuns (30 sept 2020, 13:49):
multumim pentru propunerea
Data:
2 oct 2020, 12:23
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
deviz 2-1-1 poz.30 indicati norma de consum de scinduri de rasinoase la asteriala
Răspuns (2 oct 2020, 12:44):
Normele resurselor cu valoarea 0 (zero) se iau dupa proiect.
Data:
2 oct 2020, 12:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
deviz 2-1-1poz. 54 de indicat descrierea lucarii -marimile usilor
Răspuns (2 oct 2020, 12:46):
Usi confectionate din profiluri din aluminiu, inclusiv armaturile si accesoriile necesare usilor montate in zidarie de orice natura, la constructii cu inaltimea pina la 35 m inclusiv, intr-un canat, cu suprafata tocului pina la 7 mp inclusiv (ДА Г 2000-700 3 buc )
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.