1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2020 15:51
până la 01.10.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2020 08:30
până la 07.10.2020 08:30
3
Licitaţie
de la 08.10.2020 12:37
până la 08.10.2020 12:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 38 400 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2020, 15:51 - 1 oct 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2020, 8:30 - 7 oct 2020, 8:30
Începutul licitației: 8 oct 2020, 12:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Suc din fructe (mere, mere cu struguri...) natural, limpezit, ambalat de producător, tetrapac de 1 L. SM 183:2003. HG 1111 din 0612.2010 ”Sucuri și anumite produse semilare destinate consumului uman”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sveta Timus
Telefonul de contact
067603168
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2020, 10:58
Data ultimilor modificări
24 sept 2020, 15:51
Valoarea estimată (fără TVA)
38 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
384 MDL
Achizitii.md ID
21028636
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Durata contractului
26 oct 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suc din fructe în asortiment (mere, mere cu struguri...) natural, limpezit, ambalat de producător, tetrapac de 1 litru) CPV: 15300000-1 - Fructe, legume şi produse conexe
Cantitatea: 3200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc-standart conserve cop.semnat.pdf doc-standart conserve cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentație standart
24.09.20 15:51
anunt conserve 2020.semnat.pdf anunt conserve 2020.semnat.pdf
tenderNotice
Anunți de participare
24.09.20 15:51
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.09.20 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 33 792 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentației standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Discont-t SRL

Preţul ofertei: 36 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări