Achiziţie publică
21028398
Elaborarea, instalarea și configurarea software pentru laboratorul de analize medicale
1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2020 15:15
până la 25.09.2020 09:19
până la 25.09.2020 09:19
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2020 09:19
până la 28.09.2020 09:19
până la 28.09.2020 09:19
3
Licitaţie
de la 29.09.2020 15:00
până la 29.09.2020 15:09
până la 29.09.2020 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 sept 2020, 15:15 - 25 sept 2020, 9:19
Perioada de depunere a ofertelor:
25 sept 2020, 9:19 - 28 sept 2020, 9:19
Începutul licitației:
29 sept 2020, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 213
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2020, 15:11
Data ultimilor modificări
22 sept 2020, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21028398
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
27 sept 2020 15:18 - 30 dec 2020 15:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conform caietului de sarcini
CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare licitatie procurare software pentru laborator_vc.docx
Documentele la ofertă
17.09.20 15:15
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DDAV-SOFT SRL
Preţul ofertei:
294 900 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
26.10.20 14:04
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
28.09.20 09:07
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
Documente de calificare
Data încărcării:
28.09.20 09:08
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
Documente de calificare
Data încărcării:
28.09.20 09:08
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
Documente de calificare
Data încărcării:
28.09.20 09:08
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
2
Denumirea participantului:
NetInfo
Preţul ofertei:
295 000 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerintelor date
02.11.20 09:49
Motivul: Corespunde cerintelor date
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
datedespreparticipant.semnat.pdf
datedespreparticipant.semnat.pdf
ID: 5b295847-e91f-4fa3-91fe-28ff41f4f08e
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
declaratiebunurisimilare.semnat.pdf
declaratiebunurisimilare.semnat.pdf
ID: ce536bd7-cff3-4bac-b8a7-3ed97c15008e
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
29.09.20 15:10
sr-en-iso-9001-2015.semnat.pdf
sr-en-iso-9001-2015.semnat.pdf
ID: 2121b889-88c1-4551-b606-3c8c1052d07f
Documente de calificare
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
sr-en-iso-14001-2015.semnat.pdf
sr-en-iso-14001-2015.semnat.pdf
ID: 2c95bc6a-3909-4d77-875f-5b75334eea57
Documente de calificare
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
Propunere financiară
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
sr-en-iso-27001-2018.semnat.pdf
sr-en-iso-27001-2018.semnat.pdf
ID: 507a1854-291a-4696-b56a-493fd2998fbb
Documente de calificare
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
sr-ohsas-18001-2008.semnat.pdf
sr-ohsas-18001-2008.semnat.pdf
ID: 6d3a3570-c183-4042-92fc-cb7c19da6669
Documente de calificare
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
scrisoare_garantie.semnat.pdf
scrisoare_garantie.semnat.pdf
ID: 7675bc19-df2d-4280-bfce-472c7502ff20
Propunere financiară
Data încărcării:
25.09.20 13:32
Data deschiderii:
26.10.20 14:04
Istoria licitației
Vezi licitația
Elaborarea, instalarea și configurarea software pentru laboratorul de analize medicale
Data:
22 sept 2020, 12:27
Subiectul întrebării:
Clarificari referitor la Caietul De Sarcini
Întrebare:
1. Rapoarte: Care este numarul exact de rapoarte care este necesar de a fi implimentante de catre prestartor in SIL? Exista lista rapoartelor necesare?
2. Echipamente: Fiecare echipament medical deobicei are o interfata proprie pentru conectarea catre SIL. Care este numarul exact si modele de echipamente pentru a fi conectate catre SIL? Sunt necesare conectari a echipamentului nemedical (de exemplu, aparatul de casa)?
3. Care este numarul exact de locuri de munca unde se va instala SIL?
4. Integrarea cu SIMETB - SIMETB are un API deschis pentru integrare? Aveti documentatia disponibila? Ce date se vor exporta din SIL in SIMETB?
5. Anexa Nr. 2 p. 2, “Informație privind natura relației de afaceri cu BNM” – prin acronim BNM va referiti la Banca Nationala a Moldovei? Explicati la ce va referiti.
Răspuns (23 sept 2020, 09:19):
1. Sunt necesari cca 50 indicatori, dar ei ar putea fi grupati si generati intr-un singur raport (Ex. de la un tip de investigatie pot fi obtinute 6 tipuri de rezultate, in calitate de indicatori sunt combinatiile dintre aceste tipuri de rezultate, dar ei se pot obtine pe baza unui singur raport). In acest context numarul rapoartelor depinde de structura si organizarea bazei de date care va fi generata si de posibilitatile de operare cu datele obtinute.
2. Nu toate echipamentele au interfata pentru conectare, unele dintre ele genereaza fisiere text sau tabele excel cu rezultatele obtinute. Este necesar de a conecta la SIL urmatoarele echipamente:
- Sistemul BACTEC cu interfata LIS activata,
- sistemul GeneXpert, pentru care s-a solicitat documentatia tehnica pentru conectare,
- sitemul HAIN LPA care genereaza tabele excel cu rezultatele obtinute,
- Sistemul ELISA, care genereaza fisiere text si tabele excel cu rezultatele obtinute,
- Secventiatorul,care genereaza tabele excel cu rezultate.
- aparatul pentru examinarea radiologica, care genereaza fisiere .dicom si .jpeg
Echipamentul nemedical include o imprimanta de etichete termice, cateva scanere de bar coduri si un scaner de stripuri.
3. SIL va fi instalat pentru zece locuri de munca
4. Momentan SIME TB nu are prevazut sistem de import direct al datelor, dar dupa verificarea functionarii SIL vom avea suportul pentru crearea "modulului" pentru importare. Urmeaza a fi exportate toate rezultatele obtinute, la etapa initiala se va discuta cu responsabilii de baza de date existenta SIME TB is scopul stabilirii modalitatii de exportare a rezultatelor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK