1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2020 10:59
până la 01.10.2020 16:52
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2020 16:52
până la 11.10.2020 16:52
3
Licitaţie
de la 12.10.2020 11:00
până la 12.10.2020 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 995 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2020, 10:59 - 1 oct 2020, 16:52
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2020, 16:52 - 11 oct 2020, 16:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de curățenie an. 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2020, 10:59
Data ultimilor modificări
29 sept 2020, 16:52
Achizitii.md ID
21028376
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
17.09.20 10:59
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
17.09.20 10:59
anexa nr. 1 servicii de curatenie 2021.doc
Documentele la ofertă
17.09.20 10:59
anunt de participare .docx
Documentele la ofertă
29.09.20 16:52
Data:
26 sept 2020, 12:38
Subiectul întrebării:
Vă rugăm să ofere clarificări cu privire la următoarele aspecte:
Întrebare:
1. Coloana „Suprafața, m2” indică suprafața totală „Întreținerea și curățenia suprafețelor” sau aria unei unități? Indicați numărul exact de articole și aria acestora. 2.De câte ori aveți nevoie pentru a curăța sâmbătă și duminică? 3. In the paragraph "Orarul serviciilor de curățenie" there is a schedule "Luni - Vineri: Dimineața după 9:00, Seara după 18:00, Sâmbăta, duminică - o dată pe zi după 10:00", and in the paragraph "Serviciile de bază se prestează conform următorului orar de lucru: 1. de luni pînă vineri de la 09.00 pînă la 18.00; ". Care dintre aceste programe de lucru este corect? Scrie programe de lucru pentru fiecare cămin? 4." 2. Semestrial (2 ori pe an) se va efectua curățenie generala in fiecare cămin. 3. Înainte de începutul semestrului (24 august) se face curățenia generală de pregătire pentru cazare de către prestator, acest lucru se include în prețul general al contactului." Paragraful 3 face parte din paragraful 2 sau este a treia curățare generală care a turnat două anterioare? 5. "*Remarca pentru caminul 8: În acest cămin, la începutul prestării serviciilor este nevoie de făcut lucrări de curățenie după reparație capitală. În prețul ofertei aceste cheltuieli trebuie să fie prevăzute." Suma estimată include costurile curățeniei generale? De ce este costul estimat al numărul cămine nr. 8 nu diferă de celelalte cămine de cinci etaje, în cazul în care este nevoie de lucrări suplimentare? 6.Cât este numărul exact de coșuri și capacitatea lor în cămine în zonele comune (duș, bucătărie, toaletă) "Prețul include și evacuarea gunoiului din recipiente de acumulare din locurile cu acces în comun din spațiile căminelor (WC, duș, ucătărie)." Explicați acest punct, vă rog? Aceasta înseamnă că trebuie să luați afară în zonele special amenajate pe stradă sau aveți nevoie pentru a evacuarea gunoiul de aceste zone special amenajate?
Răspuns (29 sept 2020, 15:11):
Caietul a fost elaborate în conformitatea cu regulamentele tehnice naționale și recomandările centrului de control al bolilor CDC de către medic igienist și consultat cu specialiștii din domeniul tehnologic din contextul respectiv. După întrebările parvenite va putem explica următoarele tangențe practice: 1. Coloana cu suprafața ne arată suprafața raportată în plan orizontal, ca agentul economic să-și facă imaginar o închipuire despre volumul de lucru preconizat. Așadar, pe vertical de exemplu apare „bucătăria” iar orizontal în a doua coloană se regăsește de exemplu „33,5”, rezultă că bucătăria vizată are suprafața orizontală ce urmează a fi derdicată de 33,5 metri pătrați. Nu există numărul exact de obiecte careva aflate în spațiul respectiv care ar putea să fie specificate, deoarece în diferite obiective diferă planificarea și dotarea tehnico-materială. 2. Numărul intervențiilor de exercițiul este bine și clar specificat în caietul de sarcini anterior vizat. Pentru orice eventualitate s-a specificat numărul de intervenții pentru fiecare punct în a patra coloană a tabelului, dacă luăm pe vizor orizontal. Așadar, de exemplu avem pe vertical în prima coloană „bucătărie”, dacă urmărim rândul pe orizontal vor regăsi în a patra coloană ce se numește în antet „Frecvența îndeplinirii activității” respectiv „Zilnic, de 2 ori” ce presupune că în fiecare zi se execută de 2 ori această lucrare în spațiul respectiv. 3. La întrebarea pusă vă putem afirma următorul lucru, care iese din experiența anterioară cu alți prestatori de serviciu. Altfel zis, de regulă personalul activa de la 9.oo – 18.oo, făcând de două ori lucrările specificate în caietul de sarcini. 4. Din punct de vedere calendaristic există așa unități precum „semestru” ce ar însemna 6 luni de zile luate una după alta, „trimestru” ce ar însemna 3 luni de zile succesiv; deja termenii cum ar fi: lunar, săptămânal și zilnic se fac înțeleși din însăși propria lor denumire ce ar însemna respectiv: o dată pe lună, o dată pe săptămână și odată pe zi într-o singură zi. Dacă există careva remarci pentru un careva obiect, rezultă că acest obiect iese din șirul standardizat, și necesită careva manevre suplimentare sau o abordare specială; care neapărat este specificată în contextul caietului de sarcini. 5. Pentru întrebarea respectivă vă putem comunica următoarele: nu este cunoscut numărul exact de urne aflate în edificiul, de regulă aceste sunt prezente în cantitate de o bucată per bucătărie sau 3 per un nod sanitar. Din aliniatul „Cerințe suplimentare” punctul 3 și 7, regăsit în contextul caietului de sarcini mai aproape de sfârșitul documentului este clar telegrafic indicat că „schimbarea pachetelor de gunoi si evacuarea gunoiului (inclusiv cel de la bucătarii) va fi asigurata de către prestator.” și totodată „prețul include și evacuarea gunoiului din recipiente de acumulare din locurile cu acces în comun din spațiile căminelor (WC, duș, bucătărie)”, indicație care ar fi valabilă pentru toate obiectivele plasate ca obiect de lucru din caietul de sarcini anterior nominalizat.
Data:
29 sept 2020, 16:02
Subiectul întrebării:
Programul de lucru
Întrebare:
În anexă este indicat programul de lucru de la 09:00-18:00, dar în tabel apare că trebuie să fie prestate servicii de curățenie după ora 18:00. Care este orarul corect? De luni până vineri trebuie de efectuat de 2 ori pe zi curățenie, iar sâmbătă și duminică de câte ori?
Răspuns (1 oct 2020, 15:13):
Buna ziua, Numărul intervențiilor de exercițiul este bine și clar specificat în caietul de sarcini vizat în context. Pentru orice eventualitate s-a specificat numărul de intervenții pentru fiecare punct în a patra coloană a tabelului, dacă luăm pe vizor orizontal. Așadar, de exemplu avem pe vertical în prima coloană „bucătărie”, dacă urmărim rândul pe orizontal vor regăsi în a patra coloană ce se numește în antet „Frecvența îndeplinirii activității” respectiv „Zilnic, de 2 ori” ce presupune că în fiecare zi se execută de 2 ori această lucrare în spațiul respectiv. În privința orarului de muncă vă putem afirma următorul lucru, care iese din experiența anterioară cu alți prestatori de serviciu, altfel zis, de regulă personalul activa de la 9.oo – 18.oo, făcând de două ori lucrările specificate în caietul de sarcini. Sâmbăta și duminică se face o singură intrare.
Data:
29 sept 2020, 16:12
Subiectul întrebării:
Licitație electronică
Întrebare:
În anunțul de participare este indicat în pct. 15 că evaluarea va fi efectuată pe lista întreagă, dar achiziția ati împărțit-o în 14 loturi și pentru fiecare lot ați anunțat licitație electronică, Reese că dacă un operator economic câștigă un lot îl veti descalifica? Vă reamintim că în felul dat încălcați prevederile articolului 39 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice.
Răspuns (29 sept 2020, 16:56):
În Anunțul de participare p. 15 nu este indicat că evaluarea se face pe lista întreaga. Dar ca să nu va încurcați, am modificat pe scurt ”pe loturi”.
Data:
29 sept 2020, 16:15
Subiectul întrebării:
Unitatea de măsură și cantitatea
Întrebare:
În anunțul de participare este indicat în tabelul de la pct.8 unitatea de masură - lună și cantitatea 10,5. În anexă sunt indicai metri patrați. Oferta cum să le elaboram? După ce trebuie să ne conducem luni sau metri patrați?
Răspuns (29 sept 2020, 16:41):
Valoarea estimată este în lei fără TVA pentru 10,5 luni pentru un lot, deci oferta trebuie să fie prezentată conform documentației de atribuire.
Data:
29 sept 2020, 16:53
Subiectul întrebării:
Documentația de atribuire
Întrebare:
Anexa face parte din documentația de atribuire. Cerința de prestare a serviciilor este pe metru patrat, dar TERMENUL DE PRESTARE a serviciilor este pe perioada de 10,5 luni din anul 2021.
Răspuns (29 sept 2020, 17:14):
Valoarea estimată este în lei fără TVA pentru 10,5 luni pentru un lot, care a fost formată din considerentul metrajului obiectelor care necesită serviciul dat. Deci oferta trebuie să fie prezentată conform documentației de atribuire, unde descrierea din anexa reprezintă specificația tehnică a fiecărui lot în parte, care trebuie inclusă in formularul F 4.1. Totodată, este rezonabil de făcut achitările pentru serviciul prestat lunar, dar nu metru patrat.
Data:
1 oct 2020, 16:22
Subiectul întrebării:
Programul
Întrebare:
Faceți trimiteri mereu: - ...care iese din experiența anterioară cu alți prestatori de serviciu, altfel zis..- , rezultă că facilitați anumiti operatori economici. Întrebarea referitor la program a fost concretă și cu referire la ce ați scris în anexă și anume tabel și apoi textul mai jos de tabel, dar nu la ce a fost în trecut. Operați cu prezentul și cu ceea ce publicați. Am copiat textul din tabelul pentru ca să înțelegeți de unde parvine întrebarea și rog să ne dați un răspuns direct la temă și nu ambiguu ---Orarul serviciilor de curățenie Luni – Vineri: Dimineața după 9:00 Seara după 18:00 Sâmbăta, duminică – o dată pe zi după 10:00 -----
Răspuns (1 oct 2020, 16:25):
Orarul serviciilor de curățenie Luni – Vineri: de la 9:00 pînă la 18:00 Sâmbăta, duminică – o dată pe zi după 10:00
Data:
1 oct 2020, 16:41
Subiectul întrebării:
Penalizare 15%
Întrebare:
Indicați că: ----În caz de neîndeplinire a obligaţiunilor contractuale, de neefectuarea curăţeniei în unele încăperi, la sfîrşitul lunii se efectuiază recalcul pentru lucrul neîndeplinit, cu excluderea sumelor pentru suprafețele respective plus o marjă de penalitate egală cu 15%, şi se prezintă procesul verbal Prestatorului.-- Din răspunsul anterior: -----Valoarea estimată este în lei fără TVA pentru 10,5 luni pentru un lot, deci oferta trebuie să fie prezentată conform documentației de atribuire----. Cum va fi stabilită penalitătea care de la sine se deduce că va fi pe metri patrați? Va fi stabilită pentru fiecare adresă (lot) separată sau cumulată?
Răspuns (1 oct 2020, 16:50):
Va fi pentru fiecare lot în parte. Sperăm că situații de neîndeplinire a obligațiilor contractuale nu vor fi. Ne dorim o colaborare corectă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.