1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2020 10:00
până la 16.09.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2020 10:00
până la 25.09.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 430 511,26 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2020, 10:00 - 16 sept 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2020, 10:00 - 25 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 sept 2020, 15:18
Valoarea estimată (fără TVA)
430 511,26 MDL
Achizitii.md ID
21028301
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
27 sept 2020 09:56 - 31 dec 2020 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
8.09.20 10:00
contract model.doc
Model de сontract
8.09.20 10:00
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
8.09.20 10:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 370 337 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat)
Data:
8 sept 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini lipseste, graficul de executie f3.3 indicati perioada, formulati un anunt de participare corect daca sunteti expert in achizitii. Formulati o licitatie in baza Legii 131/2015
Răspuns (8 sept 2020, 15:40):
Bună ziua. Stimate operator economic: 1. În corespundere cu prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 caietul de sarcini se anexează în documentația standard CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI. 2. Perioada de execuție este indicată în anunțul de participare, documentația standard, cât și în proiectul contractului, adică până la 31.12.2020. Programul de execuție deja îl stabiliți dvs, îndependență de capacitatea companiei și numărul de muncitori ce urmează să efectueze lucrările, precum și utilajele de care dispuneți pentru implementarea contractului. Ce perioadă mai este nevoie să indic? 3. Anunțul de participare este formulat corect, în baza prevederilor legale în domeniul achizițiilor publice. STUDIAȚI, VĂ ROG ATENT DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE!!!!!!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări