1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2020 10:53
până la 22.09.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.09.2020 00:00
până la 04.10.2020 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 898 840 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2020, 10:53 - 22 sept 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 sept 2020, 0:00 - 4 oct 2020, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucție a fațadelor imobilului cu nr. cad. 0100214138.01 și amenajarea teritoriului aferent pe adresa: mun. Chișinău, str. Korolenco 8 (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Furdui Doina
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2020, 10:47
Data ultimilor modificări
12 sept 2020, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
5 898 840 MDL
Achizitii.md ID
21028192
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Durata contractului
6 oct 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucție a fațadelor imobilului cu nr. cad. 0100214138.01 și amenajarea teritoriului aferent pe adresa: mun. Chișinău, str. Korolenco 8 (REPETAT) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AEROC

Preţul ofertei: 4 597 712,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 5 002 338,26 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 5 014 000,05 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări