1
Perioada de actualizare
de la 10.09.2020 16:48
până la 18.09.2020 14:27
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2020 14:27
până la 26.09.2020 14:27
3
Licitaţie
28.09.2020 11:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 500 MDL
Perioada clarificărilor: 10 sept 2020, 16:48 - 18 sept 2020, 14:27
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2020, 14:27 - 26 sept 2020, 14:27
Începutul licitației: 28 sept 2020, 11:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Diagnostica, reparația, testarea conform documentele tehnice a aparatului, se include costul pieselor de schimb utilizate la reparație Garanție la lucrârile executate si piesele instalate min -1an CSP. Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corneliu Roșca
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2020, 12:48
Data ultimilor modificări
11 sept 2020, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
4 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
45 MDL
Achizitii.md ID
21028114
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
1 oct 2020 15:17 - 1 dec 2020 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cuptor de calcinare SHOL 7,2/1100 Nr..061628 , Ucraina CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
10.09.20 16:48
documentatia standarta deservirea utilajului medical.doc
Documentele la ofertă
10.09.20 16:48
anunt_de_participare deservirea utilajului medical.docx
Documentele la ofertă
10.09.20 16:48
untitled.fr12.pdf untitled.fr12.pdf
Documentele la ofertă
11.09.20 10:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPELCOM

Preţul ofertei: 4 300 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări