1
Perioada de actualizare
de la 10.09.2020 10:52
până la 17.09.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2020 09:00
până la 23.09.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 763 371,37 MDL
Perioada clarificărilor: 10 sept 2020, 10:52 - 17 sept 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2020, 9:00 - 23 sept 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de amenajare a trotuarelor,
de pe str. Stefan Cel Mare, sat. Mereni, r-ul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6526, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Mereni (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Stratu
Telefonul de contact
068406793
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2020, 10:47
Data ultimilor modificări
15 sept 2020, 10:35
Valoarea estimată (fără TVA)
763 371,37 MDL
Achizitii.md ID
21028104
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6526, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Mereni (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare 93
Durata contractului
1 oct 2020 10:50 - 31 dec 2020 10:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajare a trotuarelor, de pe str. Stefan Cel Mare, sat. Mereni, r-ul Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc strandart pavaj.docx
Documentele la ofertă
10.09.20 10:52
duae trotuare.doc
Documentele la ofertă
10.09.20 10:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA PASC-CON

Preţul ofertei: 592 693 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preţul cel mai scăzut □
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 651 227,57 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Partener Construct"

Preţul ofertei: 661 316,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 744 016,24 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări