1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2020 12:50
până la 03.10.2020 13:08
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2020 13:08
până la 15.10.2020 13:08
3
Licitaţie
de la 16.10.2020 15:18
până la 16.10.2020 15:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 280 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2020, 12:50 - 3 oct 2020, 13:08
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2020, 13:08 - 15 oct 2020, 13:08
Începutul licitației: 16 oct 2020, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Laptop
Diagonala ecran 15,6
Rezolutie FHD 1920x1080 TN 220nits Anti-glare; sau echivalentul la CPU dar nu mai slab "min 2Cores, Threads 4, Frecventa 1,2Ghz- 3,4Ghz, min 4 MB Cash, Bus Speed
4 GT/s, TDP 15 W"
RAM min 8Gb
HDD min 256GB SSD M.2 2242 PCIe NVMe 3.0x2
Media Reader 4-in-1 Card Reader
WLAN + Bluetooth 11ac, 2x2 + BT5.0
Camera VGA min 0,3Mpx
Microphone 2x, Array
Keyboard Eng &Rus
Battery Integrated 45Wh
Power Adapter 65W Round Tip
HDMI min 1port
USB min 3ports
Produs în condiții de fabrică.
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic. Propriu service centru. Termen de livrare 30 zile după înregistarea contractului. Garanție minim 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2020, 12:26
Data ultimilor modificări
1 oct 2020, 13:08
Valoarea estimată (fără TVA)
3 280 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21028028
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
19 oct 2020 12:46 - 31 dec 2020 12:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop p/u instituțiile preuniversitare CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 410.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
8.09.20 12:50
anunț de participare.doc 2020 modificat.doc
Documentele la ofertă
1.10.20 13:08
laptop instituții.docx
Documentele la ofertă
1.10.20 13:08
doc standart bunuri modificat.docx
Documentele la ofertă
1.10.20 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACCENT TEHNO S.R.L.

Preţul ofertei: 3 098 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AV-MACROCOM

Preţul ofertei: 3 128 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 3 145 950 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Laptop p/u instituțiile preuniversitare
Data:
9 sept 2020, 10:05
Subiectul întrebării:
Termeni de livrare inactetabili
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa modificati termenului de livrare pe unul rezonabil, nu mai putin de 60-90 zile. Este imposibil livrarea unei asemenea cantitati de notebookuri intr-un termen atit de scurt in conditiile actuale cind cererea de notebook-uri la nivel mondial este foarte mare iar cei mai mari producatori Asus, HP, Dell , Lenovo se confrunta cu deficit de piese pentru producerea de laptopuri.
Răspuns (9 sept 2020, 10:59):
nu putem schimba termeni avem nivoie de urgență achiziționarea. aveți termen de 35 de zile pentru pregătirea cît ofertei atăt și bunurilor pînă la concurs și 30 de zile pentru livrare după desemnarea ofertei câștigătoare
Laptop p/u instituțiile preuniversitare
Data:
30 sept 2020, 17:51
Subiectul întrebării:
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic
Întrebare:
Buna ziua , puteti sa ne oferiti mai multe detalii la aceast subiect.Nu este clar ce costuri suplimentare trebuie sa fie luate in calcul de catre operatorul economic atita timp cit nu ati indicat lista institutiilor la care trebuie sa fie livrate produsele, numarul acestora , cantitatea pentru fiecare institutie in parte. De asemenea nu este clar ce presupune instalarea si configurarea pentru lot nr.2 Laptop.
Răspuns (1 oct 2020, 13:04):
să anexează lista. CS va fi modificat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări