Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 17 760 MDL
Perioada clarificărilor: 3 sept 2020, 11:20 - 9 sept 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2020, 10:00 - 14 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: 15 sept 2020, 14:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Costum: scurtă și pantaloni. Culoare albastră. Compoziția: bumbac min.80% şi max.20% fibre sintetice, densitatea de 240gr./m2, legătura la stofă diagonală. Pantalonii şi scurta vor fi prevăzuți cu o etichetă, pe care sa fie indicată mărimile, compoziția, denumirea producătorului. Mărimi: 44÷60
Cantitatea pentru fiecare mărime se stabilește la comandă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
3 sept 2020, 11:01
Data ultimilor modificări
9 oct 2020, 9:17
Valoarea estimată (fără TVA)
17 760 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
177,60 MDL
Achizitii.md ID
21027872
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 oct 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 17 Costum bărbați (Sezonul cald) CPV: 18130000-9 - Îmbrăcăminte specială de lucru
Cantitatea: 48.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
3.09.20 11:20
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
3.09.20 11:20
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE W
3.09.20 11:20
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
Documentaţia standard W
3.09.20 11:20
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
3.09.20 11:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HABSEV GRUP

Preţul ofertei: 18 240 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări