1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2020 14:21
până la 04.09.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.09.2020 15:00
până la 10.09.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 666 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2020, 14:21 - 4 sept 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 sept 2020, 15:00 - 10 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot9 Bancă pentru hol
Lungimea 1200 mm
Lățimea 35 cm (4 vergi din lemn)
Înălțimea 45 cm
Culoarea carcasei: neagră
Culoarea lemnului: cafenie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 aug 2020, 14:21
Valoarea estimată (fără TVA)
26 666 MDL
Achizitii.md ID
21027694
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform listei cu adrese
Durata contractului
14 sept 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea mobilei, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Lista instituțiilor
Documentele la ofertă
lista cu adresele instituțiilor
25.08.20 14:21
documentatie standard bunuri LP
Documentele la ofertă
FDA, formulare, specificații tehnice și de preț, contract model
25.08.20 14:21
FDA mobila PDF
Documentele la ofertă
FDA format PDF
25.08.20 14:21
Anunt PDF mobila
Documentele la ofertă
Anunț PDF
25.08.20 14:21
anunt_de_participare -mobila
Documentele la ofertă
Anunț
25.08.20 14:21
duae_0 nou
Documentele la ofertă
DUAE
25.08.20 14:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nord-Garant

Preţul ofertei: 15 376 MDL
Statut: Anulat
Motivul: SRL Nord-Garant - în specificația tehnică F 4.1, pentru lotul nr. 9 nu corespunde descrierea tehnică: se solicită ”banca pentru hol”, se propune ”dulap pentru registre”. La lotul nr.9 a fost depusă o singură ofertă SRL Nord-Garant, care este descalificată, prin urmare, lotul se va achiziționa printr-o procedură repetată.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări