1
Perioada de actualizare
de la 20.08.2020 11:15
până la 01.09.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2020 12:00
până la 11.09.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 581 300 MDL
Perioada clarificărilor: 20 aug 2020, 11:15 - 1 sept 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2020, 12:00 - 11 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 aug 2020, 11:15
Valoarea estimată (fără TVA)
581 300 MDL
Achizitii.md ID
21027535
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
22 sept 2020 03:00 - 31 mart 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare privind selectarea și actualizarea volumelor de lucrări pentru sectorul de drum km 41,600-44,35 din proiectul ”Servicii de proiectare pentru lucrările de reparație a drumului M3 Chișinău-Cimișlia-Vulcănești-Giurgiulești-frontieră cu România, km 0,00-34,35 (modificat în M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești-frontiera cu România, km 10,00-44,35) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE lucrari proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Documentele la ofertă
DUAE
20.08.20 11:15
Anunt de participare proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Documentele la ofertă
Anunț de participare
20.08.20 11:15
Documente licitatie proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Documentele la ofertă
Documente de licitație
20.08.20 11:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 578 313 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1597910010375 din 23.09.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1597910010375 din 11.09.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare privind selectarea și actualizarea volumelor de lucrări pentru sectorul de drum km 41,600-44,35 din proiectul ”Servicii de proiectare pentru lucrările de reparație a drumului M3 Chișinău-Cimișlia-Vulcănești-Giurgiulești-frontieră cu România, km 0,00-34,35 (modificat în M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești-frontiera cu România, km 10,00-44,35), vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universinj” în sumă de 578 313,00 (cinci sute șaptezeci și opt mii trei sute treisprezece lei) fără TVA și 693 975,60 (șase sute nouăzeci și trei mii nouă sute șaptezeci și cinci lei, 60 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi echipamente specializate care urmează a fi antrenate la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC "Transproiectconsult" SRL

Preţul ofertei: 592 692 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Simbo-Proiect

Preţul ofertei: 596 486 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări