Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 8 700 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2020, 14:07 - 6 sept 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2020, 16:00 - 9 sept 2020, 16:01
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

(grosime 6/0, impletit, alb, dublu armat, L=45 mm, ac 1/4, spatulat, d=0,35mm, L=7,92), steril *Certificat CE sau declaratiție de confonnitate în funcție de evaluarea confonnității cu anexele corespunzătoare pentm produsul oferit -valabil - copie confinnată prin semnătura și ștampila Participantului. *CertificatISO 13485 pentru produsul oferit - valabil -copie confinnată prin semnătura și ștampila Participantului. *Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice, pe suport hîrtie sau în format electronic, pentru produsul oferit. * în ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. *Instrucțiune de utilizare a produselor - original sau copie pentru produsele oferite confinnat prin semnătura și ștampila participantului.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Bzovîi
Telefonul de contact
+37322438237; +37360740772
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2020, 14:00
Data ultimilor modificări
4 sept 2020, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
8 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21027504
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Durata contractului
25 sept 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sutura chir, oftalm. Poliester 6/0 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart articole oftalmologice.docx
Documentele la ofertă
19.08.20 14:07
anunt de participare articole oftalmologice.docx
Documentele la ofertă
19.08.20 14:07
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
4.09.20 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 4 350 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări