1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2020 14:05
până la 24.08.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2020 14:00
până la 31.08.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 937 797,77 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2020, 14:05 - 24 aug 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2020, 14:00 - 31 aug 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatia unui drum in s.Chiscareni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6216, MOLDOVA, Sîngerei, s.Chişcăreni, R-l Singerei s.Chiscareni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Cioina
Telefonul de contact
026241484
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2020, 14:01
Data ultimilor modificări
18 aug 2020, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
937 797,77 MDL
Achizitii.md ID
21027452
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6216, MOLDOVA, Sîngerei, s.Chişcăreni, R-l Singerei s.Chiscareni
Durata contractului
21 sept 2020 14:04 - 30 dec 2020 14:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatia unui drum in s.Chiscareni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart lucrasri.semnat.pdf documentatia standart lucrasri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
18.08.20 14:05
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.08.20 14:05
anunt de pareticipare.semnat.pdf anunt de pareticipare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
18.08.20 14:05
Documentele lotului
drum din s. chiscareni.doc
Lista cu cantități
18.08.20 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constatforj SRL

Preţul ofertei: 882 970,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: De 3 ori a fost publicat anuntul de participare si la toate trei au participat cîte 1 participant. Grupul de lucru a hotărît sa acceptam operatorul economic SRL Constatforj.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări