Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.08.2020 10:21
până la 20.08.2020 12:00
până la 20.08.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
20.08.2020 12:00
până la 25.08.2020 12:00
până la 25.08.2020 12:00
3
Licitaţie
de la
26.08.2020 15:00
până la 26.08.2020 15:18
până la 26.08.2020 15:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
75 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 aug 2020, 10:21 - 20 aug 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 aug 2020, 12:00 - 25 aug 2020, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
laptopuri și imprimantă multifuncțională
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2020, 10:21
Data ultimilor modificări
18 aug 2020, 10:31
Achizitii.md ID
21027425
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
18 aug 2020, 10:31
Subiectul întrebării:
Lot separat
Întrebare:
Buna ziua,
Va rugam mult sa modificati achizitia pe loturi separate. Pasul asta va permite sa economisiti mai multi bani si sa le folositi de exemplu pentru procurarea optiunilor adaugatoare.
La fel, prin separarea loturilor, se va permite participarea companiilor care se ocupa de exemplu doar cu tehnica de printare si o sa aveti o alegere mai variabila, plus ca specificatiile bunului de imprimare sunt generale si nu favorizeaza un brand anumit.
Multumesc pentru intelegere.
Răspuns (19 aug 2020, 10:01):
bună ziua !
loturile se formează în corespundere cu codul CPV, dacă primele 3 cifre sunt identice, atunci bunurile se încadrează în același lot, exact ca în speță. Mai mult decît atît, procedura în cauză este de mică valoare, respectiv nu este oportun de separat pe poziții. Pe viitor vom încerca să desfășurăm proceduri separate pentru așa tip de bunuri pentru a evita divergențele menționate.
Data:
18 aug 2020, 15:53
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Bună ziua.Vă rugăm să modificați termenul de livrare a produselor pentru ca să puteți primi oferte nu doar mai avantajoase din punct de vedere financiar dar și calitative.
Răspuns (19 aug 2020, 10:09):
bună ziua !
termenul de livrare este de de 15 zile din momentul înregistrării contractului la Trezoreria de stat. Din practică contractele se înregistrează mai greu probabil din cauza situației epidimiologice, respectiv din momentul anunțării ofertei cîștigătoare agentul economic va avea o perioadă mai mare decît aceste 15 zile, plus că aceste bunuri se procură în baza unui proiect finanțat de donatori, proiectul este deja în desfășurare respectiv achiziția se desfășoară conform proiectului menționat.
Data:
19 aug 2020, 10:11
Subiectul întrebării:
Răspuns (19 aug 2020, 10:01):
Întrebare:
Exact asa raspuns am primit si in anul 2019 la licitatia similara unde au fost achizitionate computere si echipamente de imprimat.
Schimbari dupa cum se vede nu au fost efectuate.
Răspuns (19 aug 2020, 12:17):
procedura în cauză este de mică valoare, respectiv au fost respectate prevederile legale
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK